متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.

فرهنگ نقش فرهنگ در بازاريابي بين الملل

  • نویسنده موضوع روحـــناهی
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 77
  • کاربران تگ شده هیچ
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

روحـــناهی

پرسنل مدیریت
مدیر تالار کتاب
سطح
33
 
ارسالی‌ها
1,416
پسندها
26,182
امتیازها
47,103
مدال‌ها
56
سن
21
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #1
جهاني سازي بازار فروش و اين كه چگونه اين فرآيند در شكل دهي خصوصيات فرهنگي مردم جهـاني مـؤثر اسـت،به طور بحث انگيزي از مهم ترين موضوعات بحراني رو به روي مديران بازاريابي بين المللي مي باشـد. نيروهـاي قدرتمنـديمانند سيستم سرمايه داري، حمل و نقل جهاني، ارتباطات، فروش و تبليغات و بين المللي بـودن كشـورها در برداشـتن حـدودمرزها از ميان فرهنگ و اقتصاد كشورها بسيار مؤثر اسـت و از ديـد بعضـي از افـراد در سـرعت بخشـيدن بـه ايجـاد فرهنـگيكسان در مصرف كننده ي جهاني نيز تأثير بسزايي دارد. با توجه به اين كه اكثر كشورهاي جهاني تقريبـاً چنـدفرهنگي و بـهسرعت رو به رشد هستند، اما حتي در كشورهاي نسبتاً هم جنس نيزافراد تا حد قابل ملاحظه اي در شناخت، رعايت وعمـلبه هنجارهاي فرهنگي تفاوت مي كنند. بنابراين درك...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : روحـــناهی
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ANAM CARA
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
عقب
بالا