فرهنگ نقش فرهنگ در بازاريابي بين الملل

  • نویسنده موضوع ℛℴℎ
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 37
  • کاربران تگ شده هیچ

ℛℴℎ

نویسنده انجمن + نویسنده‌ی ادبیات
منتقد انجمن
تاریخ ثبت‌نام
27/7/18
ارسالی‌ها
1,383
پسندها
25,453
امتیازها
47,103
مدال‌ها
54
سن
20
سطح
28
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
جهاني سازي بازار فروش و اين كه چگونه اين فرآيند در شكل دهي خصوصيات فرهنگي مردم جهـاني مـؤثر اسـت،به طور بحث انگيزي از مهم ترين موضوعات بحراني رو به روي مديران بازاريابي بين المللي مي باشـد. نيروهـاي قدرتمنـديمانند سيستم سرمايه داري، حمل و نقل جهاني، ارتباطات، فروش و تبليغات و بين المللي بـودن كشـورها در برداشـتن حـدودمرزها از ميان فرهنگ و اقتصاد كشورها بسيار مؤثر اسـت و از ديـد بعضـي از افـراد در سـرعت بخشـيدن بـه ايجـاد فرهنـگيكسان در مصرف كننده ي جهاني نيز تأثير بسزايي دارد. با توجه به اين كه اكثر كشورهاي جهاني تقريبـاً چنـدفرهنگي و بـهسرعت رو به رشد هستند، اما حتي در كشورهاي نسبتاً هم جنس نيزافراد تا حد قابل ملاحظه اي در شناخت، رعايت وعمـلبه هنجارهاي فرهنگي تفاوت مي كنند. بنابراين درك...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ℛℴℎ
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ANAM CARA
عقب
بالا