متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.
  • لازم به ذکر هست کلیه مطالب قرار داده شده در تالار ( اخبار و حقوق) و چه در مواردی که در تالار (دانلود نرم افزار های کامپیوتر) از دیگر منابع بوده و کاربران یک رمان جهت راحتی دیگر افراد موجود در انجمن اقدام به قرار دادن اخبار و نرم افزار نموده اند و اگر شما صاحب امتیاز این نرم افزار هستید کافی هست با ما تماس بگیرید

اخبار گیم اخبار گیم | استودیوها باید به بازی‌های سرویس‌محور اعتماد بیشتری داشته باشند

  • نویسنده موضوع Vana~
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 3
  • بازدیدها 48
  • کاربران تگ شده هیچ

Vana~

پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
سطح
40
 
ارسالی‌ها
13,002
پسندها
33,505
امتیازها
96,874
مدال‌ها
69
سن
17
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #1
تقریبا هرکسی نظر متفاوتی در مورد بازی‌های لایو سرویس دارد. بعضی ناشران معتقد هستند که این ژانر ناپایدار است و بعضی دیگر بودجه‌های عظیمی را در بازی‌های سرویس‌محور سرمایه‌گذاری می‌کنند. چندی پیش رهبر سابق Halo از این سبک دفاع کرد و اظهار داشت که چنین آثاری بهتر از بازی‌های تک‌نفره هستند. در حال حاضر رئیس استودیوی وارفریم نیز نظر مشابه‌ای را به اشتراک گذاشته است و می‌گوید که ناشران نباید خیلی زود از این ژانر ناامید شوند.
 
امضا : Vana~
  • Heart
واکنش‌ها[ی پسندها] Amin~

Vana~

پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
سطح
40
 
ارسالی‌ها
13,002
پسندها
33,505
امتیازها
96,874
مدال‌ها
69
سن
17
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #2
آثار سرویس‌محور هنوز هم موفق‌ترین بازی‌های عصر مدرن هستند. بیش از ۷۳ درصد از کل زمان صرف شده برای بازی‌های ویدیویی در سال گذشته به این ژانر اختصاص داشت. استیو سینکلر، مدیرعامل شرکت دیجیتال اکستریمز، طی مصاحبه اخیر خود با VGC در مورد این ژانر صحبت کرد و اظهار داشت که ناشران و توسعه‌دهندگان باید به بازی‌های خود ایمان بیشتری داشته باشند.
 
امضا : Vana~
  • Heart
واکنش‌ها[ی پسندها] Amin~

Vana~

پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
سطح
40
 
ارسالی‌ها
13,002
پسندها
33,505
امتیازها
96,874
مدال‌ها
69
سن
17
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #3
او درباره اینکه ناشران بزرگ چگونه بازی‌های خود را خیلی زود و پس از یک عرضه ضعیف کنار می‌گذارند صحبت کرد و گفت ناشران به اشتباه فکر می‌کنند بازی‌هایی که چندین سال زمان صرف توسعه آن‌ها شده است در آینده عملکرد خوبی نخواهند داشت. استیو سینکلر توضیح داد که ناشران به‌دلیل بالا بودن هزینه عملیاتی بازی‌های لایو سرویس، از این ژانر وحشت دارند و خیلی زود از آن عقب‌نشینی می‌کنند. همین موضوع نیز باعث می‌شود که بسیاری از بازی‌ها نتوانند از پتانسیل کامل خود استفاده کنند.
 
امضا : Vana~
  • Heart
واکنش‌ها[ی پسندها] Amin~

Vana~

پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
سطح
40
 
ارسالی‌ها
13,002
پسندها
33,505
امتیازها
96,874
مدال‌ها
69
سن
17
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #4
سخنان استیو سینکلر تاحدودی حقیقت دارد؛ زیرا آثار سرویس‌محور بعد از گذشت چندین سال به ثبات می‌رسند. به‌عنوان مثال بازی Battlefield 2042 عرضه ضعیفی را تجربه کرد و خیلی‌ها آن را یک بازی شکست‌خورده می‌دانستند؛ اما اکنون تقریبا احیا شده است و عملکرد قابل قبولی دارد. با تمام این تفاسیر، بیشتر توسعه‌دهندگان هنوز به این ژانر علاقه‌مند هستند. اخیراً گزارش شده است که ۹۵ درصد از استودیوها با وجود ریسک بالا، بازی‌های لایو سرویس خود را توسعه می‌دهند.
منبع: زومجی
 
امضا : Vana~
  • Heart
واکنش‌ها[ی پسندها] Amin~

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا