- ارسالیها
- 20
- پسندها
- 33
- امتیازها
- 40
- نویسنده موضوع
- #1
تولیدکنندگان محتوا اغلب بیش از ۲۰ ساعت در هفته را به ساخت محتواهای جدید اختصاص میدهند و بههمین دلیل زمان کمی برای تعامل با مخاطبانشان در اختیار دارند. حالا «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا، معتقد است که هوش مصنوعی مولد میتواند به حل این مشکل کمک کند.
او در مصاحبه با «روان چئونگ»، کارشناس هوش مصنوعی، آینده متفاوتی را توصیف کرد؛ آیندهای که رباتهای شخصی بهجای سازندگان محتوا با مخاطبینشان ارتباط برقرار میکنند و زمان بیشتری را برای انجام سایر تسکها در اختیار محتواسازان قرار میدهد. البته زاکربرگ اذعان کرده که متا باید نگرانیهای سازندگان و کاربران را در مورد استفاده از هوش مصنوعی کاهش دهد و اعتماد آنها را در درازمدت جلب کند
زاکربرگ بر این باور است که با توسعه هرچه بیشتر هوش مصنوعی...
او در مصاحبه با «روان چئونگ»، کارشناس هوش مصنوعی، آینده متفاوتی را توصیف کرد؛ آیندهای که رباتهای شخصی بهجای سازندگان محتوا با مخاطبینشان ارتباط برقرار میکنند و زمان بیشتری را برای انجام سایر تسکها در اختیار محتواسازان قرار میدهد. البته زاکربرگ اذعان کرده که متا باید نگرانیهای سازندگان و کاربران را در مورد استفاده از هوش مصنوعی کاهش دهد و اعتماد آنها را در درازمدت جلب کند
زاکربرگ بر این باور است که با توسعه هرچه بیشتر هوش مصنوعی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.