متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.
  • لازم به ذکر هست کلیه مطالب قرار داده شده در تالار ( اخبار و حقوق) و چه در مواردی که در تالار (دانلود نرم افزار های کامپیوتر) از دیگر منابع بوده و کاربران یک رمان جهت راحتی دیگر افراد موجود در انجمن اقدام به قرار دادن اخبار و نرم افزار نموده اند و اگر شما صاحب امتیاز این نرم افزار هستید کافی هست با ما تماس بگیرید

اخبار گیم اخبار گیم | بانجی استودیو ناتی داگ را از توسعه بازی‌ های لایو سرویس منصرف کرد

  • نویسنده موضوع Vana~
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 4
  • بازدیدها 34
  • کاربران تگ شده هیچ

Vana~

پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
سطح
40
 
ارسالی‌ها
13,002
پسندها
33,504
امتیازها
96,874
مدال‌ها
69
سن
17
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #1
استودیو Naughty Dog یکی از توسعه‌دهندگان نام‌آشنا در صنعت بازی‌های ویدیویی است؛ استودیویی که با ساخت سری بازی‌هایی مانند The Last of Us و Uncharted توانست توجه بسیاری از بازیکن‌ها را به‌خود جلب کند. با اینکه توسعه بخش چندنفره بازی‌های مختلف در کارنامه این استودیو دیده می‌شود، استودیو Bungie از غرق شدن بیش‌از اندازه این استودیو در ساخت بازی‌های لایو‌ سرویس و چندنفره جلوگیری کرد.
 
امضا : Vana~

Vana~

پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
سطح
40
 
ارسالی‌ها
13,002
پسندها
33,504
امتیازها
96,874
مدال‌ها
69
سن
17
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #2
از آن‌جایی‌که استودیو ناتی‌داگ مشغول توسعه The Last of Us Multiplayer بود، به‌نظر می‌رسد که نصیحت‌های بانجی موجب لغو شدن ساخت این بازی شده باشد. براساس ادعای جیسن شرایر، بانجی استودیو ناتی داگ را از ساخت یک بازی لایو سرویس منصرف کرد و احتمال می‌رود که این پروژه همان بخش چندنفره بازی لست آو آس بوده باشد. بااینکه بسیاری از طرفداران از خبر لغو توسعه این بازی ناراحت شدند، اما با درنظر داشتن بازار فعلی آثار لایو‌ سرویس می‌تواند با قطعیت گفت که این تصمیم بهترین رویکرد این استودیو بوده است.
 
امضا : Vana~

Vana~

پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
سطح
40
 
ارسالی‌ها
13,002
پسندها
33,504
امتیازها
96,874
مدال‌ها
69
سن
17
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #3
مثال‌های مختلف از آثار لایو سرویس مانند Suicide Squad: Kill the Justice League از استودیو راک‌استدی، Marvel's Avengers از استودیو کریستال داینمیکس و Redfall از استودیو آرکین آستین برای تأیید این نتیجه‌گیری کفایت می‌کنند. البته می‌توان تأکید کرد که حضور بخش چند‌نفره در یک بازی داستانی ویژگی مثبتی است و نباید آن را با توسعه یک اثر مستقل و آنلاین مقایسه کرد.
 
امضا : Vana~

Vana~

پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
سطح
40
 
ارسالی‌ها
13,002
پسندها
33,504
امتیازها
96,874
مدال‌ها
69
سن
17
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #4
بخش چندنفره آثار مختلف مانند آنچارتد هرگز قسمت بزرگی از بازی نبوده‌اند، اما این به‌آن معنا نیست که آن‌ها سرگرم‌کننده نیستند؛ بخش آنلاین The Last of Us که با نام Factions شناخته می‌شد نیز توجه بازیکن‌های بسیاری را به‌خود جلب کرده بود. درهرصورت بزرگ‌ترین مشکل توسعه The Last of Us Multiplayer، اختصاص دادن منابع بیش از اندازه به این پروژه بود و به‌همین دلیل بانجی به ناتی داگ پیشنهاد داد که از این تصمیم صرف‌نظر کند؛ چراکه این استودیو به‌تازگی درگیر مشکلات فراوانی شده است.
 
امضا : Vana~

Vana~

پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
سطح
40
 
ارسالی‌ها
13,002
پسندها
33,504
امتیازها
96,874
مدال‌ها
69
سن
17
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #5
پیش‌تر اعلام شد که بانجی بسیاری از نیروهای خود را اخراج کرده است و تنها تعدادی از آن‌ها به بخش‌های مختلف پلی استیشن پیوسته‌اند. با درنظر داشتن کارنامه بانجی در توسعه آثار لایو‌ سرویس، می‌توان نصیحت این استودیو به ناتی داگ را یکی از بهترین بازخوردهای ممکن دانست.
منبع: زومجی
 
امضا : Vana~

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا