• لازم به ذکر هست کلیه مطالب قرار داده شده در تالار ( اخبار و حقوق) و چه در مواردی که در تالار (دانلود نرم افزار های کامپیوتر) از دیگر منابع بوده و کاربران یک رمان جهت راحتی دیگر افراد موجود در انجمن اقدام به قرار دادن اخبار و نرم افزار نموده اند و اگر شما صاحب امتیاز این نرم افزار هستید کافی هست با ما تماس بگیرید

اخبار گیم اخبار گیم | Baldur’s Gate 4 پیش از لغو شدن قابل بازی بود

وانیا؛

سرپرست تالار عمومی + کاربر قابل احترام
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
11,201
پسندها
31,434
امتیازها
96,874
مدال‌ها
63
سطح
39
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #1
مهم‌ترین بازی سال ۲۰۲۳ بود؛ زیرا برنده معتبرترین جوایز سال شد و تعداد بازیکنان آن هنوز هم در سطح بالایی قرار دارد. به همین دلیل طرفداران گمان می‌کردند که چنین بازی موفقی باید یک دنباله داشته باشد.

استودیوی لاریان مدتی پیش اعلام کرد که روی ساخت نسخه چهارم این مجموعه کار نمی‌کند و قصد دارد به توسعه بازی‌های متنوع‌تر بپردازد. به‌تازگی مشخص شده است که Baldur’s Gate 4 پیش از اینکه توسط استودیوی لاریان لغو شود قابل بازی بوده است.

مدیرعامل استودیوی لاریان در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که در ابتدا به دنباله Baldur’s Gate 3 ایمان زیادی داشته؛ اما دیدن اینکه تیم سازنده به‌طور ناگهانی از ساخت آن دست کشیدند برای او تعجب‌آور بوده است.
 
امضا : وانیا؛

وانیا؛

سرپرست تالار عمومی + کاربر قابل احترام
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
11,201
پسندها
31,434
امتیازها
96,874
مدال‌ها
63
سطح
39
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #2
به‌گفته سوئن وینک، تیم توسعه‌دهنده پس از تجربه بیلد ابتدایی Baldur’s Gate 4 چندان تحت تأثیر آن قرار نگرفتند. آن‌ها چندین‌بار بازی را از ابتدا توسعه دادند و همین امر منجر به افزایش مدت زمان ساخت آن شد.

او همچنین گفت که این پروژه در ابتدا قرار بود یک بسته‌الحاقی برای Baldur's Gate 3 باشد؛ ولی درنهایت به Baldur's Gate 4 تبدیل شد. بااین‌حال تیم نمی‌خواستند چندین سال روی چیزی شبیه به این کار کند؛ بنابراین آن را کنار گذاشتند.

استودیوی لاریان هم‌اکنون مشغول توسعه بازی بعدی خود است و براساس گفته‌های قبلی سوئن وینک، این بازی احتمالا برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.
منبع: زومجی
 
امضا : وانیا؛

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 1)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا