نویسندگان، مهندسان روح بشریت هستند.

خانه‌ داری خانه داری | اینطوری خونت همیشه آماده ی مهمونه

بهار؛

پرسنل مدیریت
مدیر تالار خانواده
سطح
13
 
ارسالی‌ها
442
پسندها
3,673
امتیازها
16,913
مدال‌ها
16
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #1
اگر می خواهید خانه تان را برای پذیرایی از میهمانان سرزده آماده نمایید و خانه شما همیشه آماده ی مهمان باشد، این بخش از نمناک را مطالعه کنید. اگر شما هم دوست دارید منزلتان همیشه برای آمدن میهمان آماده باشد، رازهای ساده ی این بخش که راز خانم هایی است که خونشون همیشه آماده مهمان است را بکار گیرید.

برنامه ریزی کنید​

برای منظم نگه داشتن خانه، برنامه و فهرست کار داشته باشید. لازم نیست برنامه ریزی تان بسیار دقیق و سخت گیرانه باشد. هر روز وقتی را برای مرتب کردن قسمت های مختلف خانه تعیین کنید و در انجام برنامه ریزی دقیق باشید.
برای اینکه بتوانید از شر خانهٔ نامنظم و نامرتب رها شوید و کارهای روزمره تان را به سرعت انجام دهید، هر روز بخشی از کارهای مربوط به خانه را انجام...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 

بهار؛

پرسنل مدیریت
مدیر تالار خانواده
سطح
13
 
ارسالی‌ها
442
پسندها
3,673
امتیازها
16,913
مدال‌ها
16
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #2

محیط مناسب برای مکالمه ایجاد کنید​

چیدمان مبلمان می تواند فضایی را ایجاد کند که اگر ناخوشایند باشد، مهمانان فوراً احساس ناراحتی می کنند بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که یک الگوی رفت و آمد مناسب و آسان برای جابجایی وجود دارد و مبلمان را در مناطقی قرار دهید تا مهمانان بتوانند به راحتی با هم صحبت کنند.

فضا را روشن سازید​

فضاهای روشن دارای طراوت و استقبال بیشتری هستند بنابراین مطمئن شوید که پنجره های شما با کوتاه کردن درختان اطراف آنها و بدون مانع در داخل مسدود نشده است تا نور طبیعی زیادی به فضا سرازیر شود.

اگر نور طبیعی زیادی در دسترس ندارید، نصب نورگیر یا استفاده از نور مصنوعی جذاب برای پر کردن گوشه های تیره را در نظر بگیرید.

داخل...​

لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 5, کاربر: 0, مهمان: 5)

عقب
بالا