نویسندگان، مهندسان روح بشریت هستند.

متفرقه کارگری: امید زیادی به افتخارآفرینی در پارالمپیک‌ پاریس داریم

زهرا؛

پرسنل مدیریت
مدیر تالار ورزش
سطح
21
 
ارسالی‌ها
4,353
پسندها
14,399
امتیازها
48,173
مدال‌ها
22
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #1
کارگری: امید زیادی به افتخارآفرینی در پارالمپیک‌ پاریس داریم

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: امید زیادی به افتخارآفرینی کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک‌ ۲۰۲۴ پاریس داریم.​

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، غفور کارگری در مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران در رقابت های پارالمپیک پاریس که در یکی از رواق‌های حرم مطهر رضوی و با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد، با قدردانی از تولیت آستان قدس رضوی برای پذیرش و دعوت از کاروان پارالمپیکی ایران، گفت: ابتدا موفقیت کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس که با نام خادم الرضا عازم این رقابت‌ها شد را تبریک می‌گویم.
 
امضا : زهرا؛

زهرا؛

پرسنل مدیریت
مدیر تالار ورزش
سطح
21
 
ارسالی‌ها
4,353
پسندها
14,399
امتیازها
48,173
مدال‌ها
22
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #2
وی افزود: در 9 دوره حضور ورزشکاران پارالمپیکی ایران در این بازی‌ها 160 مدال توسط ورزشکاران ایران کسب شد که آمار ارزشمندی است. کاروان فرزندان ایران با شعار ایمان، ایثار و افتخار در پارالمپیک پاریس حاضر خواهند شد. بازی‌های پارالمپیک از هفتم تا هجدهم شهریور برگزار می شود و 65 ورزشکار ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت. آرمیتا رضایی نژاد فرزند دانشمند هسته‌ای ایران نیز سرپرستی معنوی ایران را بر عهده دارد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با بیان اینکه امید زیادی به موفقیت کاروان ایران در پارالمپیک‌پاریس دارد، گفت: سال گذشته زمانی که کاروان ایران به پاراآسیایی اعزام شد توسل ما به امام رضا(ع) بود. ما در 5 روز نخست این بازی‌ها هر روز 8 مدال طلا کسب کردیم. در روز ششم که روز آخر رقابت‌ها بود، ما 4...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : زهرا؛

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا