متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.

خبر خبر | همراهی خداوند در کلام رهبر انقلاب

برهان

کاربر فعال بخش
سطح
13
 
ارسالی‌ها
1,364
پسندها
3,828
امتیازها
20,173
مدال‌ها
15
  • نویسنده موضوع
  • #1
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کتاب «خدا با ماست»؛ با موضوع معیت و همراهی خداوند متعال، در کلام مقام معظم رهبری توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

در معرفی این اثر آمده است: رهبر انقلاب، در سخنانشان درباره کسانی که رهرو راه مقدس انقلاب اسلامی هستند، ویژگی‌ها و اوصاف خاصی را برمی‌شمارند که هرکدام حکایت‌گر واقعیت و حقیقتی به‌یادماندنی، از افتخارآفرینی مثال‌زدنی این مردمان شریف و رهبر کبیرشان حضرت امام خمینی در مقاطع مختلف تاریخ پر فرازونشیب این انقلاب است و به نظر می‌رسد اساس همه آن خصلت‌های ارزشمند، معیّت و همراهی خداوند متعال با این انسان‌های گران‌قدر بوده است که مقام معظم رهبری همواره با تعابیر مختلفی، به‌ویژه «خدا با ماست» آن را بیان می‌کنند.
 
امضا : برهان
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Natanahi

برهان

کاربر فعال بخش
سطح
13
 
ارسالی‌ها
1,364
پسندها
3,828
امتیازها
20,173
مدال‌ها
15
  • نویسنده موضوع
  • #2
این نکته اکبر شریفی را بر آن داشت تا برای آشنایی بیشتر با این نعمت عظیم و حفظ آن، بیانات رهبر انقلاب را دراین‌باره گردآوری کند و بعد از رجوع به منابع اسلامی و تحقیق درباره مطالب مرتبط و ذکر آن‌ها در جای خودش، در هفت گفتار کتاب خدا با ماست (معیت الهی و ارتباط با خداوند متعال در اندیشه مقام معظم رهبری با تکیه بر منابع اسلامی) را تدوین کند.

گفتار اول این کتاب، سخنان مقام معظم رهبری، اهمیت این همراهی و رابطه با خدا را خاطرنشان می‌کند. گفتار دوم، ویژگی‌های این اتصال و معیّت را بیان می‌کند . گفتار سوم، آثار بزرگ «رابطه و همراهی خداوند متعال» را با این مردمان انقلابی یادآوری می‌کند.

 
امضا : برهان
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Natanahi

برهان

کاربر فعال بخش
سطح
13
 
ارسالی‌ها
1,364
پسندها
3,828
امتیازها
20,173
مدال‌ها
15
  • نویسنده موضوع
  • #3
گفتار چهارم، شرط‌های معیّت و ارتباط با خداوند متعال را بیان می‌کند. گفتار پنجم، عواقب و آفت‌های ارتباط نداشتن با خداوند متعال و محرومیت از همراهی حضرت حق را پیش چشمان انسان می‌نمایاند. گفتار ششم، عوامل دوری از ارتباط با خداوند متعال را برمی‌شمارد. گفتار هفتم و پایانی کتاب، راه‌ها و وسایل ایجاد این ارتباط مقدس را نشان می‌دهد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

دشمنان ملت ایران از روز اول سعی کرده‌اند که دل‌های آحاد این ملت را نومید کنند و در ذهن آن‌ها یک فضای تیره‌وتار به وجود آورند. نقطه مقابل این، همان توکل به خدا و اعتماد به خدا و خواستن از خدا و ارتباط با خدا و تضرع نزد پروردگار است. این توکل و اعتماد و تضرع، دل را من منوّر می کند و فضا و افق را روشن می سازد... .

کتاب «خدا با ماست»...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : برهان
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] Natanahi

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا