این بازی قدیمی نه به صورت کاملاً عمدی، بلکه بیشتر به خاطر طراحی اشتباه و بدی که دارد باعث به وجود آمدن درجهی سختی بسیار بالایی میشود. کوچکترین برخوردی با هر چیزی در محیط بازی باعث مرگ میشود. فرقی ندارد دشمن باشد، شلیکهای دشمن، در و دیوار، سقف یا حتی کف بازی، برخورد فقط یک پیکسل از شخصیت تحت کنترلتان با هر چیزی یعنی مرگ. گرافیک بازی هم کمک زیادی به این روند میکند و گاهی نمیدانید مانعی که در رو به رویتان قرار گرفته واقعاً یک مانع است یا بخشی از پسزمینهی بازی.