- تاریخ ثبتنام
- 13/7/17
- ارسالیها
- 3,867
- پسندها
- 14,690
- امتیازها
- 61,873
- مدالها
- 19
سطح
24
- نویسنده موضوع
- #1
مدیریت برداشت، فعالیتی است که به ما کمک میکند تا تصور و برداشت دیگران از خود را به گونهای که میخواهیم تغییر دهیم. فعالیتهایی در راستای ارائه و یا جلوگیری از ارایه اطلاعات، به مخاطبین به منظور تاثیرگذاری بر عواطف، انگیزهها، استدلالهای شخصی و برآوردهای سازمانی ایشان، بگونهای که برداشتهای مد نظر آغاز کنندگان این فعالیتها در بازنمود رفتارهای بیرونی آنان دیده شود. گاه مدیریت برداشت با واقع نمایی، عملیات امنیتی، پوشش و تلقین و عملیات روانی ترکیب میشود.
نه راهبرد در مدیریت برداشت
برداشت ؛ اهدافتان روشن باشد و وضعیت ایدهآلی را که میخواهید مردم در ذهن نگاه دارند، خودتان به روشنی بدانید
باورپذیری؛ مطمئن شوید همه اطلاعات شما -باهمدیگر-سازگاری دارند، از آنچه مخاطب انتظار دارد بشنود...
نه راهبرد در مدیریت برداشت
برداشت ؛ اهدافتان روشن باشد و وضعیت ایدهآلی را که میخواهید مردم در ذهن نگاه دارند، خودتان به روشنی بدانید
باورپذیری؛ مطمئن شوید همه اطلاعات شما -باهمدیگر-سازگاری دارند، از آنچه مخاطب انتظار دارد بشنود...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
آخرین ویرایش توسط مدیر