- ارسالیها
- 692
- پسندها
- 19,084
- امتیازها
- 46,373
- مدالها
- 20
- نویسنده موضوع
- #1
مقدمه
موقع زنگ تفریح در مدرسه پیش دبستانی است، گروهی از پسرها و دخترها بر روی علفها میدوند. سارا زمین میخورد و زانویش زخم میشود و شروع به گریه میکند. اما همه پسرها به جز شهلا که میایستد به دویدن ادامه میدهند. سارا همچنان گریه میکند تا این که شهلا به نزدش میرود و زانوی خودش را میمالد و میگوید: من هم زانویم زخم شده.! روانشناسان این چنین رفتاری را هوش بین فردی مینامند. شهلا معمولا احساسات همشاگردیهای خود را خیلی خوب تشخیص میدهد و خیلی سریع با آنها ارتباط برقرار میکند.
این فقط شهلا بود که به درد و ناراحتی سارا توجه کرد و سعی کرد به او دلداری بدهد، اگرچه تنها کاری که توانست بکند مالیدن زانوی خودش بود. شهلا با همین عمل کوچک خود نشان داد که استعداد درک دیگران را...
موقع زنگ تفریح در مدرسه پیش دبستانی است، گروهی از پسرها و دخترها بر روی علفها میدوند. سارا زمین میخورد و زانویش زخم میشود و شروع به گریه میکند. اما همه پسرها به جز شهلا که میایستد به دویدن ادامه میدهند. سارا همچنان گریه میکند تا این که شهلا به نزدش میرود و زانوی خودش را میمالد و میگوید: من هم زانویم زخم شده.! روانشناسان این چنین رفتاری را هوش بین فردی مینامند. شهلا معمولا احساسات همشاگردیهای خود را خیلی خوب تشخیص میدهد و خیلی سریع با آنها ارتباط برقرار میکند.
این فقط شهلا بود که به درد و ناراحتی سارا توجه کرد و سعی کرد به او دلداری بدهد، اگرچه تنها کاری که توانست بکند مالیدن زانوی خودش بود. شهلا با همین عمل کوچک خود نشان داد که استعداد درک دیگران را...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.