- ارسالیها
- 2,128
- پسندها
- 4,360
- امتیازها
- 30,973
- مدالها
- 16
- نویسنده موضوع
- #1
رهبر جدید ناسا بسیار مشتاق به خصوصیسازی فضاپیماها است و این موضوع میتواند منجر به ایجاد برخی از نامهای تجاری(برند) جدید در این عرصه شود که نیازمند نظارت مستقیم ناسا است.
به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، "جیم برایدنستین" مدیر ناسا، تصمیم کمیته شورای مشورتی ناسا را اعلام کرد که طی آن، امکان تجاریسازی عملیاتهای این آژانس در مدار زیرین زمین به منظور کاهش هزینهها و تامین هزینههای سفر به سوی ماه و مریخ فراهم خواهد شد.
برخی از این برنامهها میتواند شامل تامین محصولات مورد استفاده فضانوردان و حتی فروش حق نامگذاری موشکها و دیگر فضاپیماها به برندهای تجاری معروف باشد. به عنوان مثال شما میتوانید یک فضانورد...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.