متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.
  • موارد قبل از ارسال عکس:

    1- با توجه به چندین تذکر از کارگروه مصادیق مجرمانه (فیلترینگ) به عکس ها لطفا قبل ازارسال عکس دقت کنید که عکس ارسالی از نظر پوشش، مناسب باشد و برای سایت ایجاد مشکل ننماید. (بازبودن بالا تنه، پایین تنه، سرشانه ها)

    2- در صورت مشاهده عکس های مورد دار بلافاصله گزارش را زده تا تیم یک رمان بررسی لازم را انجام دهند.

    3- در صورت مشاهده عکس های مورد دار زیاد از یک کاربر، کاربر فوق مسدود و تمام پست های این شخص پاک خواهد شد.

    4-دقت فرمایید که تعداد عکس های ارسالی در هر پست باید بین 3 تا 5 عکس باشد و تعداد ارسالی در هر تاپیک کمتر از 4 پست نباشد.

    5-از ارسال هر گونه تاپیک تکراری و اسپم خودداری بفرمایید.

آموزشی ۵ کاری که باعث موفقیت در عکاسی برای عکاسان می شود .

  • نویسنده موضوع tosha
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 4
  • بازدیدها 285
  • کاربران تگ شده هیچ

tosha

کاربر حرفه‌ای
سطح
5
 
ارسالی‌ها
1,722
پسندها
12,633
امتیازها
46,673
مدال‌ها
5
  • نویسنده موضوع
  • #1
به نظر می رسد که عکاسان حرفه ای، با عکس های زیبایشان ، همیشه می درخشند .
اما واقعیت این است که همه عکاسان درمعرض خطر یا ریسک قرار دارند.
خلق و خوی، تمایلات و احساس غم و اندوه، مربوط به شخصیت و خود ما است.
اما شغل ما نیز ممکن است باعث شود که در حالات روحی بد یا خوب قرار بگیریم.
ما به عنوان یک عکاس، با خطراتی ناشی از احساسات و شغل خود روبه رو هستیم.


۱٫ خودتان را در موقعیت های سخت عکاسی قرار دهید
همه ما می توانیم امکاناتی را فراهم نماییم که کارمان را راحت انجام دهیم.
مثلا پروژکتور و سه پایه را در جای ثابتی قرار دهیم، همچنین از یک دیوار یا پس زمینه ثابت استفاده کنیم و بارها و بارها در مقابل آن عکس بگیریم.
این شیوه، خیلی راحت و قابل پیش بینی است.
اما اگر خودتان را در موقعیت های...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : tosha

tosha

کاربر حرفه‌ای
سطح
5
 
ارسالی‌ها
1,722
پسندها
12,633
امتیازها
46,673
مدال‌ها
5
  • نویسنده موضوع
  • #2
٫ موقعیت های جدید عکاسی را امتحان کنید
بزرگترین چالش برای یک هنرمند، رکود است.
رکود یعنی یک هنرمند جستجوگری و پویایی خود را از دست بدهد .
همه ما در بعضی اوقات احساس ناامیدی و رکود داشته ایم،
اما ما به عنوان یک عکاس فعال،
باید به طور مداوم از کشش و تمایلات بازار مطلع باشیم و طبق آنها عمل نماییم.

چیزی که در ۵ یا ۱۰ سال پیش، در بازار کار عکاسی خوب به نظر می آمد، امروز خوب نیست.

برای حفظ رقابت و مهم تر از همه، برای الهام گرفتن از تمایلات جدید بازار ، باید به طور مداوم به دنبال تجربه کردن چیزهای جدید باشیم.
احتمالا الان دارید فکر می کنید که این یعنی چه؟
بیایید اینگونه درباره اش فکر کنید.
 
امضا : tosha

tosha

کاربر حرفه‌ای
سطح
5
 
ارسالی‌ها
1,722
پسندها
12,633
امتیازها
46,673
مدال‌ها
5
  • نویسنده موضوع
  • #3
۳٫ رها شدن در عکاسی
از هر چیزی رها شوید.
عکاسان تمایل به کنترل کردن زیاد دارند (نوعی وسواس که می خواهند همه چیز را به شدت کنترل نمایند).
نکته جالب در مورد همه این است که هیچ کس،
تفاوت را مد نظر قرار نمی دهد.
بله، همه ما کمی وسواس فکری داریم،
اما این وسواس در موقعیتی می تواند مثبت و در جایی دیگر، منفی و باعث شکست باشد.
ممکن است رها شدن، نوعی ریسک به نظر برسد اما ریسکِ داشتن وسواس فکری، از آن بیشتر است.
به منظور رشد و پیشرفت شغلمان، باید انجام برخی از کارهایی که در کسب و کارمان با آن مواجه هستیم را کنار بگذاریم.
اگر می خواهید رشد کنید،
ابتدا باید کشف نمایید که از چه چیزی باید رها شوید.
 
امضا : tosha

tosha

کاربر حرفه‌ای
سطح
5
 
ارسالی‌ها
1,722
پسندها
12,633
امتیازها
46,673
مدال‌ها
5
  • نویسنده موضوع
  • #4
۴٫ به دنبال یک مربی یا استاد عکاسی باشید
کارآفرین بودن، کار آسانی نیست. همه ما به یک مربی ، استاد یا منتور (تسهیلگر) نیاز داریم.
کسی که در تصمیم گیری های بزرگ، به ما کمک می کند.
کسی که به ما کمک می کند تا از موانع عبور کنیم.
ما در تصویرگران پویا اندیش تلاش نموده ایم تا با بهره گیری از اساتید برجسته در کلاس های جامع عکاسی در این راه به شما کمک کنیم .
کمک و راهنمایی گرفتن از یک متخصص در زمینه عکاسی منظره، معمولا به عنوان
نشانه ای از شکست یا ضعف دیده شود،
اما حقیقت این است که نشانه دانایی و زرنگی صاحب کسب و کار است.
مثلا در شرکت هایی که دارای هیئت امنا هستند، دانش جمعی آنها به شکل گیری چشم انداز و مسیر حرکت شرکت کمک می کند.
هیئت مدیره شما شامل چه کسانی است؟
این افراد برای شما هزینه...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : tosha
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] SHIRIN.SH

tosha

کاربر حرفه‌ای
سطح
5
 
ارسالی‌ها
1,722
پسندها
12,633
امتیازها
46,673
مدال‌ها
5
  • نویسنده موضوع
  • #5
٫ جاویژه بازارتان را گسترش دهید
جاویژه یا نیچ (niche) بخش حاشیه ای کوچکی از بازار است که بر روی یک نیاز ویژه یا یک کالای ویژه متمرکز شده است.
ما معمولا به دنبال شیوه های آسان برای عکاسی هستیم اما اگر می خواهید کسب و کارتان رشد کند، باید جاویژه بازارتان را گسترش دهید.
هنگامی که این کار را انجام می دهید، خواهید دید که چقدر ایجاد کسب و کار جدید، ساده تر است.
پیشکسوتان معتقدند که عکاسان یا متخصص هستند و یا عمومی به معنای کسی که
به جای تخصص در یک رشته در چند زمینه معلومات کلی دارد.
اما ما می گوییم عکاس باید یک «عکاس عمومی و متخصص»، باشد.
 
امضا : tosha

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا