نویسندگان، مهندسان روح بشریت هستند.

هیاهو برای هیچ!/ نیاز تهران ۲۰۰۰ اتوبوس؛ رونمایی از ۱۳ اتوبوس!

  • نویسنده موضوع ꜱᴀʜᴇʟ
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 194
  • کاربران تگ شده هیچ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,555
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #1
نخستین اتوبوس پس از انقلاب مشروطه وارد تهران شد و با گذر زمان تقاضا برای استفاده از آن افزایش پیدا کرد؛ در نهایت منجر به ایجاد شرکت واحد اتوبوسرانی در سال 1331 شد.
روند رو به رشد جمعیت تهران نیاز مردم را برای استفاده از حمل و نقل عمومی افزایش داد و متناسب با این نیاز به تعداد اتوبوس‌های پایتخت اضافه شد.
در حال حاضر تهران به 9 هزار دستکاه اتوبوس نیاز درد اما تنها 6 هزار و 200 دستکاه موجود است و متأسفانه حال و روز اتوبوس‌‌های موجود نیز روبه راه نیست چرا که از حدود 6 هزار اتوبوس فعال در تهران، 4 هزار دستگاه فرسوده هستند!! و عمر بالای 10 سال دارند.
ما در حالی با حجم انبوه اتوبوس‌های فرسوده مواجه هستیم که سال‌هاست پایتخت‌نشین‌ها با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند و مسئولان...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,555
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #2
دولت از سال 89 تاکنون هیچ اتوبوسی به شهرداری تهران تحویل نداده است و شهرداری تهران در سال گذشته تنها توانسته مبلغ 10 میلیارد تومان برای این حوزه از دولت دریافت کند اما این رقم بسیار ناچیز است و راه به جایی نمی‌برد؛ شهرداری دوره فعلی تهران نیز نتوانسته اقدام قابل توجهی در این حوزه داشته باشد با این حال، امروز قرار است در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، فقط 13 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید(؟!) که از محل عوارض طرح ترافیک خریداری شده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت شود.
همچنین به دنبال نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی، در این بخش، تفاهم‌نامه تولید 500 دستگاه مینی‌بوس داخلی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی منعقد شده است و قرار است 117 دستگاه مینی بوس تولید داخل، در خطوط طراحی شده آغاز به کار کنند.
اگرچه...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا