متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.

مقالات isi مدیریت فناوری واطلاعات وارتباطات

  • نویسنده موضوع S_MELIKA_R
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 15
  • بازدیدها 909
  • کاربران تگ شده هیچ

S_MELIKA_R

مدیر بازنشسته
سطح
26
 
ارسالی‌ها
2,263
پسندها
19,567
امتیازها
46,373
مدال‌ها
30
سن
26
  • نویسنده موضوع
  • #1
به نام خدا
سلام امیدوارم همیشه خوب وخوشحال باشید:)
داخل این تاپیک قستمی از مقاله ها وعنوان هاشون در مورد مدیریت فناوری واطلاعات وارتباطات رو میذارم.:day_dreaming:
امیدوارم مفید واقع شه.:hee_hee:
 
امضا : S_MELIKA_R

S_MELIKA_R

مدیر بازنشسته
سطح
26
 
ارسالی‌ها
2,263
پسندها
19,567
امتیازها
46,373
مدال‌ها
30
سن
26
  • نویسنده موضوع
  • #2
قالب کنترل داخلی برای سیستم موافق برنامه ریزی منابع سازمانی:
عنوان انگلیسی:

Internal control framework for a compliant ERP system
منبع:
Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)
Journal : Information & Management, Volume...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
آخرین ویرایش
امضا : S_MELIKA_R

S_MELIKA_R

مدیر بازنشسته
سطح
26
 
ارسالی‌ها
2,263
پسندها
19,567
امتیازها
46,373
مدال‌ها
30
سن
26
  • نویسنده موضوع
  • #3
استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد، مقایسه نوآوری های Apple و Microsoft
عنوان انگلیسی:
Technology strategies and standard competition — Comparative innovation cases of Apple and Microsoft
منبع:
Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : High Technology Management Research, Volume 23, Issue 2, 2012, Pages 90–102

کلمات کلیدی:
استراتژی فناوری - رقابت استاندارد - شرکت اپل - شرکت مایکروسافت - بسترهای فناوری - مزیت رقابتی - استراتژی تکنولوژی
ترجمه چکیده:
این مقاله استراتژی فناوری و رقابت استاندارد مهم ترین نوآوری ها...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : S_MELIKA_R

S_MELIKA_R

مدیر بازنشسته
سطح
26
 
ارسالی‌ها
2,263
پسندها
19,567
امتیازها
46,373
مدال‌ها
30
سن
26
  • نویسنده موضوع
  • #4
مکانیسم های اجرای تصمیم گیری در نظارت فناوری اطلاعات (IT)، مورد : مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
عنوان انگلیسی:
Decision execution mechanisms of IT governance: The CRM case
منبع:
Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : International Journal of Information Management, Volume 32, Issue 2, April 2012, Pages 147–157

کلمات کلیدی:
- اجرای تصمیم گیری - نظارت - مدیریت ارتباط با مشتری - تصمیم گیری - فرآیند کسب و کار - فرآیند کسب و کار
ترجمه چکیده:
این تحقیق با بهره گیری از پیشینه تحقیق حوزه ی نظارت IT و تئوری ساختاری...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : S_MELIKA_R

S_MELIKA_R

مدیر بازنشسته
سطح
26
 
ارسالی‌ها
2,263
پسندها
19,567
امتیازها
46,373
مدال‌ها
30
سن
26
  • نویسنده موضوع
  • #5
زیرساخت های فن آوری اطلاعات، طراحی مجدد فرایند سازمانی، و ارزش کسب و کار : تجزیه و تحلیل تجربی
عنوان انگلیسی:
Information technology infrastructure, organizational process redesign, and business value: An empirical analysis
منبع:
Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)
Journal : Decision Support Systems, Volume 49, Issue 4, November
2010, Pages 417–429
کلمات کلیدی:
فن آوری اطلاعات - ارزش کسب و کار - مکمل های سازمانی - ارزش بازار - مهندسی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : S_MELIKA_R

S_MELIKA_R

مدیر بازنشسته
سطح
26
 
ارسالی‌ها
2,263
پسندها
19,567
امتیازها
46,373
مدال‌ها
30
سن
26
  • نویسنده موضوع
  • #6
بررسی رفتار مشتریان آنلاین: یک نگرش خدمت محور
عنوان انگلیسی:
Examining online consumers’ behavior: A service-oriented view
منبع:

Journal : International Journal of Information Management, Volume 32, Issue 3, June 2012, Pages 221–231
کلمات کلیدی:
- رضایت مشتری - اعتقادات برجسته - عناصر وب - مدل سازی معادلات ساختاری - کیفیت خدمات - تجارت الکترونیک
ترجمه چکیده:...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : S_MELIKA_R

S_MELIKA_R

مدیر بازنشسته
سطح
26
 
ارسالی‌ها
2,263
پسندها
19,567
امتیازها
46,373
مدال‌ها
30
سن
26
  • نویسنده موضوع
  • #7
ویژگی های تکنولوژی مصرف کننده در پذیرش خرید به وسیله تلفن همراه، کاربرد تئوری توسعه یافته رفتار برنامه ریزی شده (TPB)
عنوان انگلیسی:
Consumer technology traits in determining mobile shopping adoption: An application of the extended theory of planned behavior
منبع:
Journal : Retailing and Consumer Services, Volume 19, Issue 5, September 2012, Pages 484–491
کلمات کلیدی:
- پذیرش خرید - تلفن همراه - ویژگی های مصرف کننده - تئوری رفتار برنامه ریزی شدهرفتار مصرف کننده - خرید به وسیله موبایل
ترجمه چیکده:
یک مدل توسعه یافته از تئوری رفتار برنامه ریزی شده...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : S_MELIKA_R

S_MELIKA_R

مدیر بازنشسته
سطح
26
 
ارسالی‌ها
2,263
پسندها
19,567
امتیازها
46,373
مدال‌ها
30
سن
26
  • نویسنده موضوع
  • #8
نقش مدیریت دانش( K.M) در توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات
مقدمه:
امروزه مرزهای ثابت و مشخص سازمانی به دلایل مختلف از جمله تغییرات گسترده در بازار (شکل و فرم، زمان پاسخ گویی، محل پاسخ گویی، کیفیت، خدمات پس از فروش و ... ) و عوامل موفقیت سازمانهای کنونی ( سرعت، انعطاف پذیری، یکپارچگی، نوآوری و ...) تغییر یافته و مرزهای منعطف و متحرک جایگزین این مرزهای ثابت شده است. به طور کلی سه نوع کسب و کار3 در سازمانها قابل مشاهده است: کسب و کار ارتباط با مشتری، ابداع محصول و کسب و کار زیر ساختها. نزدیک به یک قرن است که نظریه های اقتصادی فرض می کنند که مدیریت تمامی این کسب و کارها باید به صورت یکجا و در یک سازمان انجام پذیرد چرا که اگر در...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
آخرین ویرایش
امضا : S_MELIKA_R

S_MELIKA_R

مدیر بازنشسته
سطح
26
 
ارسالی‌ها
2,263
پسندها
19,567
امتیازها
46,373
مدال‌ها
30
سن
26
  • نویسنده موضوع
  • #9
موضوع مقاله:
نقش فناوری اطلاعات در نحوه عملکرد مدیریت منابع انسان

وضوع: مدیریت منابع انسانی / فناوری اطلاعات IT
سال انتشار(میلادی): 2010
وضعیت: تمام متن
منبع:
ارسال شده توسط مخاطب پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.PARSIBLOG.com
تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.PARSIBLOG.com
چکیده: با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : S_MELIKA_R

S_MELIKA_R

مدیر بازنشسته
سطح
26
 
ارسالی‌ها
2,263
پسندها
19,567
امتیازها
46,373
مدال‌ها
30
سن
26
  • نویسنده موضوع
  • #10
آی تی, بهینه ساز روابط کاری
نقش فناوری اطلاعات در نحوه عملکرد مدیریت منابع انسانی

با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت منابع انسانی دستخوش تغییر می شود. این تغییر در صورتی می تواند موثر باشد که ابتدا فعالیت هایی را که فناوری اطلاعات می تواند انجام دهد، شناخته و زمینه بروز این فعالیت ها را فراهم نماییم. متعاقب آن مدیریت منابع انسانی با شرایط جدید آشنایی لازم را پیدا نموده تا بتواند با بهره گیری از ظرفیت هایی که...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
آخرین ویرایش
امضا : S_MELIKA_R

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا