متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.

گزینه‌های جذاب جانشینی پراید

  • نویسنده موضوع ¦[☆ Atrin ☆]¦›
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 3
  • بازدیدها 229
  • کاربران تگ شده هیچ

¦[☆ Atrin ☆]¦›

نویسنده افتخاری
سطح
24
 
ارسالی‌ها
11,709
پسندها
10,744
امتیازها
67,173
مدال‌ها
23
  • نویسنده موضوع
  • #1
گزینه‌های جذاب جانشینی پراید

در حالی که فعلا هیچ جایگزینی برای پراید معرفی نشده، قرار است ارزان‌ترین خودروی ۲۵ سال اخیر بازار ایران تا پایان سال ما را ترک کند و بدون تعیین هرنوع جانشینی، راهی بازار سوریه شود.
روزنامه خراسان - محمدحسین شاوردی: در حالی که فعلا هیچ جایگزینی برای پراید معرفی نشده، قرار است ارزان‌ترین خودروی ۲۵ سال اخیر بازار ایران تا پایان سال ما را ترک کند و بدون تعیین هرنوع جانشینی، راهی بازار سوریه شود.
این بار هم به جای مسائل اقتصادی این سیاست است که به صنعت خودروی ایران خط مشی می‌دهد و بازیگران این بخش را مجبور می‌کند مطابق میل او رفتار کنند. البته امتناع دولت از آزادسازی قیمت خودرو در پایین‌ترین بخش بازار و نیز وعده‌های سیاسی دولت ایران به سوریه...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ¦[☆ Atrin ☆]¦›

¦[☆ Atrin ☆]¦›

نویسنده افتخاری
سطح
24
 
ارسالی‌ها
11,709
پسندها
10,744
امتیازها
67,173
مدال‌ها
23
  • نویسنده موضوع
  • #2
رنو کویید

چالش جانشینی پراید


رنو کویید نام خودرویی بود که ابتدا سال ۹۶ قیمت ۲۰ و سپس ۳۰ میلیون تومانی داشت و از سوی رنو برای تولید انبوه در ایران انتخاب شده بود. اتفاقی که هرگز رخ نداد. یکی از اصلی‌ترین جنبه‌های رقابتی کویید این بود که برخلاف پراید، پژو ۲۰۶ و رانا، فضای صندلی‌های عقب به اندازه بوده و حتی برای افراد رعنا هم به نسبت مناسب بود! موتوری کوچک با ۸۰۰ سی‌سی حجم و ۵۳ اسب بخار قدرت که بی‌لرزش کار می‌کند به خوبی بدنه سبک و ۷۰۰ کیلوگرمی خودرو را جابه‌جا می‌کند.

البته احتمالا کویید در مانور‌های سریع یا جاده‌های شیبدار خودرویی نه چندان دلچسب بوده و باب میل بخش بزرگی از خریداران نخواهد بود...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ¦[☆ Atrin ☆]¦›

¦[☆ Atrin ☆]¦›

نویسنده افتخاری
سطح
24
 
ارسالی‌ها
11,709
پسندها
10,744
امتیازها
67,173
مدال‌ها
23
  • نویسنده موضوع
  • #3
تویوتا اتیوس

چالش جانشینی پراید


یکی از قدیمی‌ترین تولیدات تویوتا برای بازار‌های در حال توسعه با قدرت پرداخت پایین که تکنولوژی ساخت چندان جدیدی نداشته و همه ویژگی‌های محصولات متداول در بازار ایران را دارد. اتیوس که در هند فروش مناسبی دارد، ابعادی نزدیک به یک پژو ۲۰۶ صندوقدار داشته و کیفیت ساخت معمولی تا متوسطی دارد. اتیوس که در دو گونه سدان و هاچ بک در هندوستان تولید می‌شود از یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی به قدرت ۶۷ اسب بخار و ۱۷۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند.

طول، عرض و ارتفاع این خودرو ۴.۲۶، ۱.۶۹ و ۱.۵۱ است و فاصله بین دو محور خودرو نیز به ۲.۵۵ متر می‌رسد. ابعادی که باعث می‌شود اتیوس در صورت حضور در...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ¦[☆ Atrin ☆]¦›

¦[☆ Atrin ☆]¦›

نویسنده افتخاری
سطح
24
 
ارسالی‌ها
11,709
پسندها
10,744
امتیازها
67,173
مدال‌ها
23
  • نویسنده موضوع
  • #4
داتسون گو سدان

چالش جانشینی پراید


این محصول ژاپنی که با نام دقیقی داتسون اون-دو، نمونه سدان خودروی هاچ‌بک گو است، طولی حدود معادل یک تندر ۹۰ داشته و از پژو ۴۰۵ کوچک‌تر است. نام عجیب این خودرو از دو کلمه ژاپنی گرفته شده که در ترجمه آن، Do به معنای حرکت و تحرک، و On یک حرف اضافه است که قرار گرفتن این دو کنار هم، «اشتیاق به حرکت» را می‌رساند. مدل On-Do یک سدان کوچک چهار در است که از ساختار دیفرانسیل جلو و پلتفرم لادا کالینا که یک خودروی روسی با مهندسی رنو نیسان است، بهره می‌برد و نسبت به رانا، کمی بزرگ‌تر است.

طول ۴.۳۳ متری در کنار فاصله بین دو محور ۲.۴۷ متر باعث شده تا می-دو به یک خودروی جادار...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ¦[☆ Atrin ☆]¦›

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا