- ارسالیها
- 2,539
- پسندها
- 40,919
- امتیازها
- 71,673
- مدالها
- 21
- نویسنده موضوع
- #1
این بار برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی صنعت پوشاک به سراغ صاحب نظر و متخصص در این حوضه رفتیم و رازهایی را که طی چندین سال تجربه به دست آمده پرده برداشتیم . مهندس هادی شریفیمتخصص بازاریابی است که عمده فعالیت های وی در زمینه ی بازاریابی صنعت پوشاک است .
کمی در مورد بازاریابی صنعت پوشاک و تفاوت ها
من شروع بازاریابی را از دیدگاه مصرف کننده میبینم و سپس مشتری . ( لازم به ذکر است که میان دو مفهوم «مشتری یا Customer» و «مصرف کننده یا Consumer» تفاوت است : مشتری فردی واسطه بین فروشنده و مصرف کننده نهایی است و حتی میتواند خود مصرف کننده باشد.)
اولین گام برای چیدن یک استراتژی بازاریابی صنعت پوشاک اطلاع از رفتار خرید مصرف کننده می باشد و برای شروع یک بازار یابی...
کمی در مورد بازاریابی صنعت پوشاک و تفاوت ها
من شروع بازاریابی را از دیدگاه مصرف کننده میبینم و سپس مشتری . ( لازم به ذکر است که میان دو مفهوم «مشتری یا Customer» و «مصرف کننده یا Consumer» تفاوت است : مشتری فردی واسطه بین فروشنده و مصرف کننده نهایی است و حتی میتواند خود مصرف کننده باشد.)
اولین گام برای چیدن یک استراتژی بازاریابی صنعت پوشاک اطلاع از رفتار خرید مصرف کننده می باشد و برای شروع یک بازار یابی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.