بازاریابی صنعت پوشاک

  • نویسنده موضوع ♡Mahdiyeh♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 141
  • کاربران تگ شده هیچ

♡Mahdiyeh♡

کاربر حرفه‌ای
کاربر حرفه‌ای
تاریخ ثبت‌نام
24/11/18
ارسالی‌ها
2,539
پسندها
40,907
امتیازها
71,673
مدال‌ها
21
سن
24
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
این بار برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی صنعت پوشاک به سراغ صاحب نظر و متخصص در این حوضه رفتیم و رازهایی را که طی چندین سال تجربه به دست آمده پرده برداشتیم . مهندس هادی شریفیمتخصص بازاریابی است که عمده فعالیت های وی در زمینه ی بازاریابی صنعت پوشاک است .

کمی در مورد بازاریابی صنعت پوشاک و تفاوت ها
من شروع بازاریابی را از دیدگاه مصرف کننده میبینم و سپس مشتری . ( لازم به ذکر است که میان دو مفهوم «مشتری یا Customer» و «مصرف کننده یا Consumer» تفاوت است : مشتری فردی واسطه بین فروشنده و مصرف کننده نهایی است و حتی می‌تواند خود مصرف کننده باشد.)

اولین گام برای چیدن یک استراتژی بازاریابی صنعت پوشاک اطلاع از رفتار خرید مصرف کننده می باشد و برای شروع یک بازار یابی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 

♡Mahdiyeh♡

کاربر حرفه‌ای
کاربر حرفه‌ای
تاریخ ثبت‌نام
24/11/18
ارسالی‌ها
2,539
پسندها
40,907
امتیازها
71,673
مدال‌ها
21
سن
24
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #2
از کجا به اطلاعاتی همچون قدرت خرید و مد بودن لباس پی ببریم؟
در هر شاخه ای از صنعت مد و لباس ، آمار ها متفاوت می باشد . اگر بخواهیم اصولی نگاه کنیم باید اطلاعات بایر از طریق تحقیقات بازاریابی استخراج گردد ولی در مبحث اجرایی ، باید منبع اصلی اطلاعات مصرف کننده را یافت و در مرحله بعد به این مکان هان ها روجوع نمود که در این بخش کانال های توزیع و فروش منابع اصلی می باشند . و گام های بعدی به مشخصات محصول از جمله برش و تن خور ، سبک طراحی ، رنگ پارچه و کیفیت دوخت.

در مورد استراتژی قیمت گذاری لباس
واقعیت امر اینست که هنوز برای استراتژی قیمت گذاری در حوضه کاری خودمان به جمع بندی کاملی نریسیدیم و در وضعیت فعلی این امر با دشواری های فراوانی روبرو می باشد...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا