چند راز موفقیت در پوشاک که دیده نمی شوند

  • نویسنده موضوع ♡Mahdiyeh♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 3
  • بازدیدها 200
  • کاربران تگ شده هیچ

♡Mahdiyeh♡

کاربر حرفه‌ای
کاربر حرفه‌ای
تاریخ ثبت‌نام
24/11/18
ارسالی‌ها
2,539
پسندها
40,913
امتیازها
71,673
مدال‌ها
21
سن
24
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
لباس و پوشاک دارای ابعاد گسترده ای می باشد و فعالین مد و پوشاک در ایران معمولا در سه دسته بندی تولید مد و لباس ، توزیع یا فروش و خدمات فعالیت دارند . از این فعالیت ها می توان به ریسندگی ، بافندگی ، دوزندگی و تولید خدماتی ، بنکداری ، بوتیک ، مزون ، فروشگاه لباس ، طراحی مد ، مدلینگ ، تبلیغات مد و موارد بسیار دیگر اشاره نمود . فعالیت های مرتبط با صنعت مد و پوشاک دارای اصول کلی و راه کار هایی در جهت راه اندازی و بهبود می باشد که به نسبت نوع فعالیت متغیر است . ولی برخی جزییات کوچکی در این صنعت وجود دارد که در عین تاثیرات زیاد بر فعالیت نادیده گرفته می شوند و اگر به صورت صحیح و اصولی اجرا شوند ، شاید کارایی بیشتری نسبت به راه کارهای کلی داشته باشند.



در این مطلب به چند راز موفقیت در...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ETKISIZ

♡Mahdiyeh♡

کاربر حرفه‌ای
کاربر حرفه‌ای
تاریخ ثبت‌نام
24/11/18
ارسالی‌ها
2,539
پسندها
40,913
امتیازها
71,673
مدال‌ها
21
سن
24
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #2
راز موفقیت در پوشاک
برند و اصول اولیه

برند در صنعت لباس و پوشاک ، یکی از نازک کاری های آن به شمار می رود که در اکثر مواقع ، نادیده گرفته می شود . در اینجا منظور از برند ، ثبت قانونی برند ، لوگو و آرم ، رنگ و طرح اختصاصی و توجه به اصول اولیه یک برند می باشد . توجه به این جزییات پایه می تواند راه چاره و پیشرفت را برای یک کسب و کار مد و لباس به ارمغان بیاورد.

پیش نیاز موفقیت صنعت مد و لباس


خصوصیات برجسته و برندینگ
یک برند مد و پوشاک برای پیشرفت باید به دنبال تمایز در خود بگردد یا خصوصیات انحصاری را به برند خود اضافه کند و به نام و نشان خود...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ETKISIZ

♡Mahdiyeh♡

کاربر حرفه‌ای
کاربر حرفه‌ای
تاریخ ثبت‌نام
24/11/18
ارسالی‌ها
2,539
پسندها
40,913
امتیازها
71,673
مدال‌ها
21
سن
24
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #3
راز موفقیت در پوشاک با اینترنت
نادیده گرفتن اینترنت و شبکه ها اینترنتی یعنی از دست دادن یک پتانسیل کارآمد و به صرفه . اینترنت برای یک کسب و کار ، موقعیت های فراوانی را در جهت رونق و درآمد فراهم می کند . فضایی که که هم می تواند محل عرضه کالا و خدمات صنعت پوشاک به صورت مستقیم باشد و هم ابعاد تبلیغاتی آن گسترده تر و به صرفه تر از سایر روش های تبلیغاتی است . شبکه های اجتماعی ، وبسایت رسمی یا شرکتی ، فروشگاه آنلاین و تبلیغات هدفمند از موارد رایجی است که اینترنت را برای صنعت مد و لباس کار آمد می کند که در قسمت کسب و کار آنلاین روچی میتوانید با این فضا بیشتر آشنا شوید.

[IMG alt="تبلیغات خاص فروشگاه...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ETKISIZ

♡Mahdiyeh♡

کاربر حرفه‌ای
کاربر حرفه‌ای
تاریخ ثبت‌نام
24/11/18
ارسالی‌ها
2,539
پسندها
40,913
امتیازها
71,673
مدال‌ها
21
سن
24
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #4
تمرکز فعالیت
محدود کردن کمیت هدف ها و عملکرد تخصصی و تمرکز بر یک شاخه در مد ولباس ، می تواند کیفیت فعالیت را بالا برده و رونق فراوانی را به کسب و کار های مد ولباس از جمله تولید و فروش پوشاک بدهد . داشتن تارگت یا اهداف زیاد در این رشته ، به غیر از دردسر های فراوانش ، راندمان کاری فعالیت ها را نیز کاهش می دهد. مثلا تمرکز روی کالاهای ورزشی و صرف نظر از اقسام دیگر ، باعث پیشرفت برند های زیادی شده است . اما این موضوع با گسترش فعالیت تداخلی ندارد . حتی در زمانی که پیشرفت یک برند در یک شاخه ، به حد نصاب رسید ، انتخاب تارگت یا هدفی دیگر می تواند از لحاظ اقتصادی مفید باشد . ولی این در حالی می باشد که یک مجموعه مد و لباس به غیر از پیشرفت کافی در تارگت اولیه ، گنجایش کافی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ETKISIZ

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا