- ارسالیها
- 2,539
- پسندها
- 40,919
- امتیازها
- 71,673
- مدالها
- 21
- نویسنده موضوع
- #1
هر چند بررسیهای بانک مرکزی نشان میدهد از کل هزینه ناخالص خانوار تنها 4/6 درصد به پوشاک اختصاص دارد اما، این نیاز از آنجا که تنها نیاز اقتصادی نیست و ابعاد فرهنگی، اجتماعی و… نیز پیدا میکند، یکی از دغدغههای مهم شهروندان ایرانی به حساب میآید. در جامعه ما پوشاک با موضوعات مختلفی ارتباط پیدا میکند که از مهمترین آنها میتوان به مارکها و برندها، مد، شوی لباس و همچنین قاچاق پوشاک که فعالان این عرصه معتقدند پوشاک ایران را زمین گیر کرده است، اشاره کرد.
خرید لباس در شهرهای بزرگ ایران مناسک ویژهای دارد و در سالهای اخیر جایی که شهروندان برای خرید لباس انتخاب میکنند در بسیاری موارد نشان دهنده سرمایه اقتصادی و اجتماعی آنها یا حداقل میزان حساسیتی است که آنها نسبت به پوشش خود دارند. بررسی...
خرید لباس در شهرهای بزرگ ایران مناسک ویژهای دارد و در سالهای اخیر جایی که شهروندان برای خرید لباس انتخاب میکنند در بسیاری موارد نشان دهنده سرمایه اقتصادی و اجتماعی آنها یا حداقل میزان حساسیتی است که آنها نسبت به پوشش خود دارند. بررسی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.