متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.

تاثیر روابط برفعالیت فعالان پوشاک و مد

  • نویسنده موضوع ♡Mahdiyeh♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 186
  • کاربران تگ شده هیچ

♡Mahdiyeh♡

کاربر حرفه‌ای
سطح
38
 
ارسالی‌ها
2,539
پسندها
40,917
امتیازها
71,673
مدال‌ها
21
سن
24
  • نویسنده موضوع
  • #1
فروشنده، تولید کننده، پخش کننده و تمامی فعالان پوشاک برای رونق و پیشرفت در فعالیت خود، احتیاج به روابط زیاد و پر کیفیت با هم دارند‌. چرا؟ تصور کنید یک فروشنده لباسی که رابطه زیادی با پخش کننده یا تولید کننده نداشته باشد چطور می تواند پوشاکی با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کند، حال اگر با تعداد زیادی پخش کننده و تولیدی رابطه داشته باشد، قدرت مانور بیشتری بر روی قیمت و کیفیت دارد. بزرگترین راز موفقیت بک پخش کننده، روابط آن با تولید کننده و فروشنده می باشد. همچنین یک تولیدی تا رابطه قوی با پخش کننده یا تامین کننده مواد اولیه نداشته باشد نمی تواند پیشرفتی حاصل نماید. اگر دقت کنید ، پیشرفت هر گروه وابسته به فعالیت گروه دیگر میباشد.

پیشتاز در رقابت: یکی از مزایای روابط ،پیشتازی در رقابت با هم...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] ETKISIZ

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا