- ارسالیها
- 7,492
- پسندها
- 32,555
- امتیازها
- 96,874
- مدالها
- 37
- نویسنده موضوع
- #1
محسن حاجیمیرزایی در صفحه خود در توئیتر در واکنش به ورود برخی برندهای تبلیغاتی به مدارس اظهار کرد: "نقد خیرخواهانه خبرنگاران و فعالان فضای مجازی درباره تبلیغات شرکتهای تجاری در مدارس در مدارس را دیدم؛ پنجشنبه دستور بررسی فوری دادم.
متأسفانه مشخص شد قرارداد واگذاری فضای مدارس به مؤسسات تبلیغاتی در گذشته امضا شده بود، امروز آن قرارداد را لغو کردم.
اجازه تجاریسازی فضای مدرسه را نمیدهم. لغو قرارداد واگذاری فضای مدارس به موسسات تبلیغاتی."
به گزارش تسنیم، اخیراً یک شرکت تجاری تولیدکننده مصولات بهداشتی ویژه بانوان(م.ل) متولی آموزش بلوغ به دختران دانشآموز با عنوان زنگ بلوغ در مدارس شده بود!!
همچنین یک آژانس تبلیغاتی ادعا کرده بود: مجوز انحصاری تبلیغات در 16 هزار مدرسه در سراسر ایران را در...
متأسفانه مشخص شد قرارداد واگذاری فضای مدارس به مؤسسات تبلیغاتی در گذشته امضا شده بود، امروز آن قرارداد را لغو کردم.
اجازه تجاریسازی فضای مدرسه را نمیدهم. لغو قرارداد واگذاری فضای مدارس به موسسات تبلیغاتی."
به گزارش تسنیم، اخیراً یک شرکت تجاری تولیدکننده مصولات بهداشتی ویژه بانوان(م.ل) متولی آموزش بلوغ به دختران دانشآموز با عنوان زنگ بلوغ در مدارس شده بود!!
همچنین یک آژانس تبلیغاتی ادعا کرده بود: مجوز انحصاری تبلیغات در 16 هزار مدرسه در سراسر ایران را در...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.