• لازم به ذکر هست کلیه مطالب قرار داده شده در تالار ( اخبار و حقوق) و چه در مواردی که در تالار (دانلود نرم افزار های کامپیوتر) از دیگر منابع بوده و کاربران یک رمان جهت راحتی دیگر افراد موجود در انجمن اقدام به قرار دادن اخبار و نرم افزار نموده اند و اگر شما صاحب امتیاز این نرم افزار هستید کافی هست با ما تماس بگیرید

نکات جالب راجب اینترنت سال2020

عقاید یک دلقک

کاربر سایت
کاربر سایت
تاریخ ثبت‌نام
13/1/19
ارسالی‌ها
1,184
پسندها
4,922
امتیازها
40,673
مدال‌ها
16
سطح
13
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
اینترنت را باید بزرگ‌ترین سامانه‌ای دانست که تاکنون به دست انسان طرّاحی، مهندسی و اجرا گردیده‌است. ریشه این شبکهٔ عظیم جهانی به دهه۱۹۶۰ باز می گردد که آژانسهای نظامی ایالات متحده امریکا بر روی پروژه های تحقیقاتی برای ساخت شبکه ای مستحکم،توزیع شده و باتحمل خظا سرمایه گذاری نمودند.

وابسته شدن تمامی فعّالیت‌های بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی چنین کوتاه، حکایت از آغاز یک دوران تاریخیِ نوین در عرصه‌های گوناگون علوم، فن‌ّآوری، و به خصوص در نحوه تفکّر انسان دارد.شواهد زیادی در دست است که از آنچه اینترنت برای بشر خواهد ساخت و خواهد کرد، تنها مقدار بسیار اندکی به واقعیت درآمده‌است.

می توان گفت هیچ چیزی در دنیای امروز به اندازه ی اینترنت پیشرفت نداشته و هیچ چیز چنین رسوخی را در...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] -No Voice

عقاید یک دلقک

کاربر سایت
کاربر سایت
تاریخ ثبت‌نام
13/1/19
ارسالی‌ها
1,184
پسندها
4,922
امتیازها
40,673
مدال‌ها
16
سطح
13
 
  • نویسنده موضوع
  • #2
یک: تعداد کاربران اینترنت افزایش چشمگیر خواهد داشت.

تعداد کاربران در سال 2010 ، 1.8 میلیارد نفر می باشد ، این تعداد در سال 2020 به 5 میلیارد نفر خواهد رسید. جمعیت فعلی جهان 6.7 میلیارد نفر است.

دو: در سال 2020 اینترنت از لحاظ جغرافیایی به نقاط پراکنده تری از دنیا خواهد رسید. همینطور زبان های دیگر و الفباهای بیشتری را در بر خواهد گرفت.

سه: اینترنت شبکه ی چیزهایی غیر از کامپیوتر خواهد شد. امروزه اینترنت، 575 کامپیوتر میزبان دارد. انتظار می رود در آینده میلیارد ها سنسور در ساختمانها و پلها وجود داشته باشد که به اینترنت وصل شوند.

چهار: اینترنت قادر خواهد بود اطلاعاتی با حجم اگزابایتی(یک میلیارد گیگابایت) و یا شاید زتا بایتی انتقال دهد. انتظار می رود تا سال...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا