- ارسالیها
- 220
- پسندها
- 471
- امتیازها
- 3,233
- مدالها
- 1
- نویسنده موضوع
- #1
مقررات گذاری در حوزه تبلیغات از زمانی مورد توجه قرار گرفت كه تحقیقات از تاثیر عمیق تبلیغات بر مخاطبان پرده برداشت. تبلیغات می تواند آنان را تنوع طلب، جویای رفاه و احیانا دارای حق انتخاب برتر كند. بدین ترتیب موضوع تبلیغات و بایدها و نبایدهای آن مورد توجه حقوق قرار گرفته است و برای ایجاد تعادل و نظم وانضباط در این حوزه تلاش هایی انجام شده است.
تدوین مقررات مناسب و كارآمد در هر موضوع نیازمند آشنایی با پیشینه و ابعاد مختلف آن است. واقعیت های خارجی و آثار متفاوت و مهمی كه تبلیغات بازرگانی از خود بر جا می گذارند و آشفتگی وضعیت حقوقی كشور در این عرصه، عمده ترین دلیل ها برای توجه هر چه سریعتر و كامل تر قوه مقننه به پدیده مورد بحث است. تبلیغات بازرگانی مخالفان و موافقان زیادی دارد، اما به هر حال...
تدوین مقررات مناسب و كارآمد در هر موضوع نیازمند آشنایی با پیشینه و ابعاد مختلف آن است. واقعیت های خارجی و آثار متفاوت و مهمی كه تبلیغات بازرگانی از خود بر جا می گذارند و آشفتگی وضعیت حقوقی كشور در این عرصه، عمده ترین دلیل ها برای توجه هر چه سریعتر و كامل تر قوه مقننه به پدیده مورد بحث است. تبلیغات بازرگانی مخالفان و موافقان زیادی دارد، اما به هر حال...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.