- نویسنده موضوع
- #1
۱. قائل نشدن مرز و محدودههای مشخص برای روابط کاری و شخصی
اگر بخواهید دوستان، آشنایان و همکارانتان برای وقت شما ارزش و احترام قائل شوند، باید محدودههای مشخصی در نظر بگیرید. اگر این محدودهها را در روابطتان تعریف کردهاید که چه بهتر، در غیر این صورت ممکن است به عزت نفستان آسیب وارد شود. منظور از قائل شدن مرز و محدوده این است که نباید اجازه بدهید دیگران وقت شما را هدر بدهند: مثلا شما را وادار کنند کاری برایشان انجام بدهید، در حالی که خودتان اولویت مهمتری دارید؛ یا آنکه در آخرین دقیقه، قرارشان با شما را لغو کنند. هر بار که چنین اتفاقی میافتد، احساس...
اگر بخواهید دوستان، آشنایان و همکارانتان برای وقت شما ارزش و احترام قائل شوند، باید محدودههای مشخصی در نظر بگیرید. اگر این محدودهها را در روابطتان تعریف کردهاید که چه بهتر، در غیر این صورت ممکن است به عزت نفستان آسیب وارد شود. منظور از قائل شدن مرز و محدوده این است که نباید اجازه بدهید دیگران وقت شما را هدر بدهند: مثلا شما را وادار کنند کاری برایشان انجام بدهید، در حالی که خودتان اولویت مهمتری دارید؛ یا آنکه در آخرین دقیقه، قرارشان با شما را لغو کنند. هر بار که چنین اتفاقی میافتد، احساس...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.