- ارسالیها
- 2,441
- پسندها
- 3,753
- امتیازها
- 28,773
- مدالها
- 4
- نویسنده موضوع
- #1
وزیر نفت، توضیحاتی درباره برندینگ جایگاههای سوخت ارائه کرد.
به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت با بیان اینکه مقصود این وزارتخانه از تشکیل شرکتهای نشاندار یا برندینگ جایگاههای سوخت این است که با اعمال روشهای تشویقی، جایگاهداران تشویق شوند که تحت پوشش شرکتهای برندینگ قرار گیرند، گفت: البته این به این معنا نیست که این شرکتها از خارج از کشور میآیند، بلکه جایگاهداران میتوانند این شرکتها را تشکیل دهند و افراد دیگر نیز میتوانند تحت ضوابط خاصی، این شرکتها را تشکیل دهند که بخشی از این ضوابط، مالی و بخشی از آن، فنی است.
وی هدف از تشکیل برندهای جایگاههای سوخت را استفاده مردم از خدمات بهتر از لحاظ کیفیت فرآورده،...
به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت با بیان اینکه مقصود این وزارتخانه از تشکیل شرکتهای نشاندار یا برندینگ جایگاههای سوخت این است که با اعمال روشهای تشویقی، جایگاهداران تشویق شوند که تحت پوشش شرکتهای برندینگ قرار گیرند، گفت: البته این به این معنا نیست که این شرکتها از خارج از کشور میآیند، بلکه جایگاهداران میتوانند این شرکتها را تشکیل دهند و افراد دیگر نیز میتوانند تحت ضوابط خاصی، این شرکتها را تشکیل دهند که بخشی از این ضوابط، مالی و بخشی از آن، فنی است.
وی هدف از تشکیل برندهای جایگاههای سوخت را استفاده مردم از خدمات بهتر از لحاظ کیفیت فرآورده،...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.