- تاریخ ثبتنام
- 1/2/18
- ارسالیها
- 12,808
- پسندها
- 126,375
- امتیازها
- 96,873
- مدالها
- 36
سطح
48
- نویسنده موضوع
- #1

برایان فلمینگ از بنیانگذاران استودیوی ساکرپانچ در مقالهی جدیدی که توسط وبلاگ پلیاستیشن منتشر شده در خصوص ژانرها و داستانهایی که در ابتدای مسیر ساخت بازی Ghost of Tsushima در ذهن توسعهدهندگان قرار داشت، صحبت کرده است.
صنعت توسعه بازیهای ویدیویی ذاتاً یک تجارت پنهانی و مملؤ از فعالیتهای مخفیانه و پشت پرده است. بااینحال گاهی اوقات شرکتهای بزرگ بازیسازی، تاحدودی پردهها را کنار کشیده و طرفداران را با آنچه که خارج از دید آنها جریان داشته آشنا میکنند. ساکر پانچ پروداکشن (Sucker Punch Productions) نیز چنین رویکردی را در...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.