- ارسالیها
- 1,626
- پسندها
- 1,758
- امتیازها
- 17,973
- مدالها
- 2
- نویسنده موضوع
- #1
«لاکچری»؛ کلمهای که این روزها حسابی باب شده و در همه جا شنیده میشود. از معنای لغوی این کلمه که در فارسی به تجملی و لوکس ترجمه شده که بگذریم، امروز میخواهیم به شکل تخصصی برندی را که بهطور قطع میتوان آن را لاکچری نامید، تعریف کنیم. همچنین توضیح دهیم که چه ویژگیهایی آن را به یک برند لاکچری تبدیل میکند و به این پرسش پاسخ دهیم که آیا هر محصول گرانقیمتی، لزوما محصولی لاکچری محسوب میشود؟
گاهی بهسختی میتوان باور کرد که برندهایی وجود دارد که برای آنها از عباراتی مانند «افزایش فروش» یا «ارائهی محصول برای مدت محدود» استفاده نمیشود. درواقع قیمت بالاتر فقط بهدلیل افسانههایی است که این برندها درطول زمان ایجاد کردهاند. بازاریابی برندهای لاکچری صرفا به معنی تعیین قیمتهای بالایی نیست...
گاهی بهسختی میتوان باور کرد که برندهایی وجود دارد که برای آنها از عباراتی مانند «افزایش فروش» یا «ارائهی محصول برای مدت محدود» استفاده نمیشود. درواقع قیمت بالاتر فقط بهدلیل افسانههایی است که این برندها درطول زمان ایجاد کردهاند. بازاریابی برندهای لاکچری صرفا به معنی تعیین قیمتهای بالایی نیست...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.