- ارسالیها
- 2,339
- پسندها
- 6,278
- امتیازها
- 30,973
- مدالها
- 6
- سن
- 23
- نویسنده موضوع
- #1
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نشانهای تجاری شرکتهای خودروسازی اغلب بسیار پیچیدهتر از آن است که در ابتدا دیده میشوند. طراحی هرکدام از این نامهای تجاری داستان و رازی دارد.
اغلب این لوگوها برای طرفداران خودرو آشنا است و آنها میتواند بلافاصله تشخیص دهند و بسیاری از افراد غیر علاقهمند نیز میتوانند آن را بشناسند.
با این حال، اکثر مردم از جزئیات و داستانهای اغلب جذاب این نمادهایی که شرکتهای خودروسازی نشان میدهند، اطلاعی ندارند.