«یلدا» یعنی یک دوستت دارم طولانی از لب‌هایی که یک سال سکوت کرده بودند.

توسعه خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو بر اساس دستورالعمل های ISQI

  • نویسنده موضوع SAN.SNI
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 143
  • کاربران تگ شده هیچ

SAN.SNI

مدیر بازنشسته
سطح
30
 
ارسالی‌ها
6,050
پسندها
27,879
امتیازها
70,873
مدال‌ها
26
  • نویسنده موضوع
  • #1
به گزارش خبرخودرو،خدمات پس از فروش یکی از اصلی ترین ارکان تاثیرگذار بر میزان فروش در صنعت خودرو است. بحث ارتقاء خدمات پس از فروش همواره یکی از پروسه های تخصصی و هزینه بر است که شرکتهای خودروسازی و واردکنندگان خودرو جهت افزایش رضایت مشتریان فعلی و حفظ سهم بازار خود می بایست به آن بپردازند.
139050_929.jpg


به گزارش خبرخودرو،خدمات پس از فروش یکی از اصلی ترین ارکان تاثیرگذار بر میزان فروش در صنعت خودرو است. بحث ارتقاء خدمات پس از فروش همواره یکی از پروسه های تخصصی و هزینه بر است که شرکت های خودروساز و واردکنندگان خودرو جهت افزایش رضایت مشتریان فعلی و حفظ سهم بازار خود می بایست به آن بپردازند.
طبیعتا تمامی شرکت های فعال در صنعت خودرو...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : SAN.SNI

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا