اقتصاد داخلی توسعه خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو بر اساس دستورالعمل های ISQI

  • نویسنده موضوع سَنا
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 200
  • کاربران تگ شده هیچ

سَنا

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
1/6/20
ارسالی‌ها
6,049
پسندها
27,805
امتیازها
70,873
مدال‌ها
26
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
به گزارش خبرخودرو،خدمات پس از فروش یکی از اصلی ترین ارکان تاثیرگذار بر میزان فروش در صنعت خودرو است. بحث ارتقاء خدمات پس از فروش همواره یکی از پروسه های تخصصی و هزینه بر است که شرکتهای خودروسازی و واردکنندگان خودرو جهت افزایش رضایت مشتریان فعلی و حفظ سهم بازار خود می بایست به آن بپردازند.
139050_929.jpg


به گزارش خبرخودرو،خدمات پس از فروش یکی از اصلی ترین ارکان تاثیرگذار بر میزان فروش در صنعت خودرو است. بحث ارتقاء خدمات پس از فروش همواره یکی از پروسه های تخصصی و هزینه بر است که شرکت های خودروساز و واردکنندگان خودرو جهت افزایش رضایت مشتریان فعلی و حفظ سهم بازار خود می بایست به آن بپردازند.
طبیعتا تمامی شرکت های فعال در صنعت خودرو...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : سَنا

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 0, کاربر: 0, مهمان: 0)

عقب
بالا