بالاترین امتیاز رضایت مشتری به ایران خودرو رسید

  • نویسنده موضوع SAN.SNI
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 117
  • کاربران تگ شده هیچ

SAN.SNI

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
1/6/20
ارسالی‌ها
6,050
پسندها
27,952
امتیازها
70,873
مدال‌ها
26
سطح
29
 
  • نویسنده موضوع
  • #1

به گزارش خبرخودرو،طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در آذر ماه امسال با ۱۷ نمره رشد و کسب امتیاز ۷۸۳، رکورد شاخص رضایت مشتریان را در تاریخ ایساکو پشت سر گذاشت.
143735_292.jpg

به گزارش خبرخودرو،طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در آذر ماه امسال با ۱۷ نمره رشد و کسب امتیاز ۷۸۳، رکورد شاخص رضایت مشتریان را در تاریخ ایساکو پشت سر گذاشت.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: این مجموعه در پاییز امسال با کسب امتیاز ۷۷۹، رشد بی سابقه‌ای در شاخص...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : SAN.SNI

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا