خانواده مردان از شنیدن این ۱۰ حرف از همسرانشان تنفر دارند!

RiRa-M

گوینده انجمن + مدیر بازنشسته
گوینده انجمن
تاریخ ثبت‌نام
23/11/20
ارسالی‌ها
2,416
پسندها
18,150
امتیازها
48,373
مدال‌ها
27
سطح
24
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
شنیدن برخی از حرف‌ها برای مردان از زبان همسرشان نفرت انگیز است و با دانستن آن‌ها می توان جلوی بسیاری از اختلاف‌ها را گرفت.

مردان از شنیدن این ۱۰ حرف از همسرانشان تنفر دارند!


گاهی اوقات، زنان به چیزی که آزارشان می دهد واکنش نشان می دهند و برخلاف آن چه قصد دارند، عمل می کنند که این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی می شود. از اینرو، راجاسکار، روانشناس، بهترین روش‌ها را برای جلوگیری از بروز این واکنش‌ها ارائه کرده است.
 
آخرین ویرایش
امضا : RiRa-M

RiRa-M

گوینده انجمن + مدیر بازنشسته
گوینده انجمن
تاریخ ثبت‌نام
23/11/20
ارسالی‌ها
2,416
پسندها
18,150
امتیازها
48,373
مدال‌ها
27
سطح
24
 
  • نویسنده موضوع
  • #2
می توانیم الان صحبت کنیم؟
این جمله، آزاردهنده ترین چیزی است که یک مرد می تواند از همسرش بشنود. چرا که این جمله، مرد‌ها را در حالت دفاعی قرار می دهد و باعث می شود از صحبت کردن با همسر خود دوری کنند که این واکنش به خاطر این نیست که حق با آن هاست یا خیر؟! بلکه به خاطر هدف شما از صحبت کردن است. پس بهتر است به جای این جمله به شوهر خود بگویید: " کمی وقت داری؟ مشکلی دارم که در حل کردنش نیاز به کمک دارم. "

این جمله می تواند ذهن مرد را باز کند و او را در حالتی قرار دهد که صحبت شما را براحتی بپذیرد و در نهایت، دید مثبتی به صحبت‌های شما داشته باشد و سپس، از او بخواهید تا شما را در زمینه‌های مختلف حمایت کند و به طور مداوم، به او بگویید که در حمایت شما بسیار خوب عمل می کند که سرانجام خواهید...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : RiRa-M
عقب
بالا