معماری | ساخت کنارگذر و پایان ترافیک شهری در مازندران |

Mahswanes

مدیر بازنشسته روانشناسی + مشاور انجمن
گوینده انجمن
تاریخ ثبت‌نام
4/6/20
ارسالی‌ها
1,729
پسندها
40,970
امتیازها
61,573
مدال‌ها
21
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
با وسعت یافتن مناطق شهرنشینی و افزایش خودرو و تردد بین شهرها به منظور فراهم کردن ایمن سازی مسیر تردد خودروها و همچنین بازگشایی گره های ترافیکی در نقاط مختلف ایجاد کمربندی ها در دستور کار متولیان امور قرار گرفت تا مسیرهای تردد خودروها به خارج از شهرها هدایت شود.
پروژه ایجاد مسیر کنارگذر در استان مازندران در مسیر شهرهای رامسر، چالوس، نور، محمودآباد، آمل، بابل، ساری و بهشهر برای این منظور در نظر گرفته شد که بنا به اعلام شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور که به عنوان مجری این طرح ها به شمار می رود طول این پروژه ۳۲۵ کیلومتر است که که در مسیر خود کنارگذرها در شهرهایی که نیاز به اجرای این طرح داشته اند آغاز و اجرایی شده است.
تا سال ۱۳۹۲ و روی کار آمدن دولت یازدهم...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : Mahswanes

Mahswanes

مدیر بازنشسته روانشناسی + مشاور انجمن
گوینده انجمن
تاریخ ثبت‌نام
4/6/20
ارسالی‌ها
1,729
پسندها
40,970
امتیازها
61,573
مدال‌ها
21
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #2
● کمربندی بابل، یک قدم تا ۳۰ سالگی اجرا ●

بابل یکی از شهرستان های بزرگ و پرتردد مازندران است که به دلیل نبود کمربندی در مسیر عبور و مرور، خودروها می بایست از درون شهر عبور کنند تا بتوانند به شهرستان های دیگر بروند. تردد پرشمار خودروها علاوه بر آلودگی های صوتی، بروز مشکلات ترافیک و نیز خطراتی همچون تصادف را برای افراد رقم می زد.
ساخت کمربندی جنوبی برای اتصال بین شرق و غرب مازندران از سال ۱۳۷۸ آغاز شد. این کمربندی از مسیر جاده بابل، آمل، شهید صالحی و گنج افروز می گذرد. طول این کمربندی بیش از ۱۶ کیلومتر است که در طول مسیر ۲ دهنه پل و پنج دستگاه روگذر ساخته شده است.
مدیر حوزه شرکت ساخت و توسعه راه های کشور هزینه صرف شده برای اجرای این پروژه را تاکنون ۵۵۰ میلیارد ریال...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : Mahswanes

Mahswanes

مدیر بازنشسته روانشناسی + مشاور انجمن
گوینده انجمن
تاریخ ثبت‌نام
4/6/20
ارسالی‌ها
1,729
پسندها
40,970
امتیازها
61,573
مدال‌ها
21
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #3
● بهره برداری کمربندی ساری و پایان ۲ دهه چشم انتظاری ●

کار ساخت پروژه کمربندی ساری که از حد فاصل گارد جنگل تا سه راهی جویبار می باشد از سال ۱۳۸۰ آغاز شد و دی ماه سال گذشته تکمیل و به بهره برداری رسید تا خودروها از مسیر شهرهای همجوار بدون اینکه نیازی به تردد از داخل شهر ساری داشته باشند از کنارگذر و بدون ترافیک عبور کنند.
مدیر حوزه توسعه و ساخت راه های مازندران در این باره گفت : اجرای این کمربندی حدفاصل گارد جنگل تا سه راهی جویبار به طول بیش از ۲ کیلومتر است که در مسیر اقدامات زیر ساختی نظیر ایجاد پل باند جنوبی و پل راستگر تقاطع سمسکنده با رمپ ها و ایجاد دوربرگردان ۲۲ بهمن انجام شده است.
وی هزینه اجرای این پروژه را ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : با افتتاح این تقاطع ها...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : Mahswanes
عقب
بالا