- ارسالیها
- 1,344
- پسندها
- 5,602
- امتیازها
- 24,673
- مدالها
- 21
- نویسنده موضوع
- #1
مهارت ارتباطی: چطور می توان با افراد پرخاشگر رفتار کرد؟
وقتی سبک ارتباطی پرخاشگرانه به کار برده می شود، اغلب از نیروی هیجانی استفاده می شود تا به حقوق دیگران اجازۀ ظاهر شدن داده نشود.
همه ما در روابط خود با پرخاشگری مواجه شده ایم، چه این پرخاشگری جسمانی باشد و چه نباشد. پرخاشگری یک حالت ارتباطی و رفتاری است که در آن، فرد احساسات، نیازها و حقوق خود را بدون توجه یا احترام به نیازها، حقوق یا احساسات دیگران ابراز می کند. این سبک ارتباطی به افراد خودشیفته و قلدر تعلق دارد، اما در هر مکالمه ای از اداره گرفته تا اتاق خواب می تواند ظاهر شود.
وقتی سبک ارتباطی پرخاشگرانه به کار برده می شود، اغلب از نیروی هیجانی استفاده می شود تا به حقوق دیگران اجازۀ ظاهر شدن داده نشود. وقتی این اتفاق رخ می دهد،...
وقتی سبک ارتباطی پرخاشگرانه به کار برده می شود، اغلب از نیروی هیجانی استفاده می شود تا به حقوق دیگران اجازۀ ظاهر شدن داده نشود.
همه ما در روابط خود با پرخاشگری مواجه شده ایم، چه این پرخاشگری جسمانی باشد و چه نباشد. پرخاشگری یک حالت ارتباطی و رفتاری است که در آن، فرد احساسات، نیازها و حقوق خود را بدون توجه یا احترام به نیازها، حقوق یا احساسات دیگران ابراز می کند. این سبک ارتباطی به افراد خودشیفته و قلدر تعلق دارد، اما در هر مکالمه ای از اداره گرفته تا اتاق خواب می تواند ظاهر شود.
وقتی سبک ارتباطی پرخاشگرانه به کار برده می شود، اغلب از نیروی هیجانی استفاده می شود تا به حقوق دیگران اجازۀ ظاهر شدن داده نشود. وقتی این اتفاق رخ می دهد،...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.