یک کارفرمای خوب باید شنونده ی خوبی باشد. بسیاری از کارفرمایان مرتکب اشتباه شده و با کارکنان خود صحبت و همدردی نمی کنند. آن ها نمی دانند که چگونه از مشارکت کارکنان خود در کارها استفاده کنند. وقتی به کارمندی توجه نشود، او انگیزه و تحرک کافی برای انجام امور را از دست می دهد. یک کارفرمای بزرگ، زمانی که می داند حق با اوست، از خود دفاع می کند و به همان اندازه نیز وقتی یک کارمند حق داشته باشد، از حق او دفاع کرده و به او توجه می کند. وی همچنین به خاطر اشتباهات خود، توانایی عذرخواهی کردن را دارد.
- یک کارفرمای خوب انعطافپذیر است و فقط به پیشبرد اهداف کاری خود نمیاندیشد، او باید به زندگی شخصی کارکنانش احترام بگذارد و این حق را برایشان قائل است که آنها هم زمان کافی را به زندگی شخصی خودشان...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.