۷ استراتژی موفق برای متمایز شدن از رقبا در کسب و کارتان

  • نویسنده موضوع Hanaaa
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 2
  • بازدیدها 143
  • کاربران تگ شده هیچ

Hanaaa

کاربر سایت
کاربر نیمه فعال
تاریخ ثبت‌نام
21/10/20
ارسالی‌ها
541
پسندها
4,708
امتیازها
22,273
مدال‌ها
16
سن
17
سطح
12
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
شما به عنوان صاحب یک کسب و کار، باید بدانید چگونه می‌توانید کسب و کار‌تان را از سایر رقبا متمایز کنید. تمایز کسب و کار همان چیزی است که باعث می‌شود برند شما در یک رقابت دست بالا را داشته باشد؛ به این ترتیب‌، می‌توانید کسب و کار‌تان را به شیوه‌ای از رقبا متمایز کنید که بتواند علاقه‌ی مشتریان را جلب کند و آن‌ها را خشنود نگه دارد. آگاهی از این‌که چگونه می‌توانید خودتان را از رقبا متمایز کنید تا برندتان به شکلی مثبت، یک سر و گردن از سایرین بالاتر بایستد، از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بتوانید راهی را برای متمایز شدن از رقبا در کسب و کارتان از همتایان‌تان پیدا کنید، شما در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت.

منبع: bazdeh
نویسنده: امیررضا مصطفایی
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها] -Aras

Hanaaa

کاربر سایت
کاربر نیمه فعال
تاریخ ثبت‌نام
21/10/20
ارسالی‌ها
541
پسندها
4,708
امتیازها
22,273
مدال‌ها
16
سن
17
سطح
12
 
  • نویسنده موضوع
  • #2

تمایز محصول چیست؟​

تمایز محصول همان چیزی است که باعث می‌شود خدمات یا محصولات‌تان منحصر به فرد باشند. شما می‌توانید با استفاده از یک فناوری خاص یا طراحی مخصوص به خودتان، ارائه‌ی پشتیبانی تخصصی، یک تجربه‌ی مشتری درخشان یا هر کار دیگری به این هدف برسید. هدف اصلی این است که جنبه‌هایی از محصول یا خدماتی را که باعث می‌شوند مشتریان بخواهند با شما معامله کنند، شناسایی و بر آن‌ها تمرکز کنید.

چرا تمایز محصول مهم است؟​

مصرف‌کنندگان برای تصمیم‌گیری در خرید از تقریبا هر نوع صنعتی، از رستوران گرفته تا مبلمان و دستگاه‌های الکترونیکی، گزینه‌های زیادی پیش روی‌شان دارند. چه عاملی باعث می‌شود آن‌ها یک برند را به برند دیگر ترجیح دهند؟ این همان جایی است که تمایز محصول...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها] -Aras

Hanaaa

کاربر سایت
کاربر نیمه فعال
تاریخ ثبت‌نام
21/10/20
ارسالی‌ها
541
پسندها
4,708
امتیازها
22,273
مدال‌ها
16
سن
17
سطح
12
 
  • نویسنده موضوع
  • #3

چگونه محصولات‌مان را متمایز کنیم​

در ادامه، به چند روش کلیدی برای متمایز شدن از رقبا اشاره می‌کنیم:

۱. ارائه‌ی خدمات مشتریان به شیوه‌ای شکست‌ناپذیر​

پژوهشی در شرکت مایکروسافت نشان داد، نزدیک به ۶۰ درصد از مصرف‌کنندگان، هنگامی که به این نتیجه برسند که خدمات مشتریان یک برند مطابق انتظارات‌شان نیست، بی‌درنگ به سراغ یک برند دیگر می‌روند. بنابراین، اگر فکر می‌کنید با صرفه‌جویی در هزینه‌های خدمات مشتریان می‌توانید راه‌تان را کوتاه‌تر کنید، باید تجدیدنظر کنید. طی مسیر رو به رشدتان، سعی کنید بودجه‌ی بیش‌تری را به خدمات مشتریان اختصاص دهید. افزایش تمرکز بر ارائه‌ی بهترین نوع خدمات مشتریان می‌تواند در پیشی گرفتن از رقبا به شما کمک کند. به مرور زمان، رابطه‌ی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها] -Aras

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا