- ارسالیها
- 2,128
- پسندها
- 4,360
- امتیازها
- 30,973
- مدالها
- 16
- نویسنده موضوع
- #1
طی این مطالعه، محققان کانادایی دانشگاه مک گیل و آکسفورد انگلستان چنین نتیجه گرفتهاند که اگر یک یا دو زبان را همزمان در بدو تولد آموخته شود، الگوی رشد مغزی مشابه خواهد بود. این در حالی است که آموختن زبان دوم پس از گذشت کودکی (پس از کسب مهارت در زبان مادری) ساختار مغزی را به ویژه در قشر فرونتال تحتانی تعییر میدهد.
در این حالت قشر فرونتال تحتانی چپ ضخیمتر شده و قشر فرونتال تحتانی راست نازکتر میشود.
قشر مغز تودهای چند لایهای از اعصاب است که نقش مهمی را در عملکردهای شناختی مانند فکر کردن، زبان، آگاهی و حافظه ایفا میکند.
این تحقیق نشان میدهد که یادگیری زبان دوم پس از دوران کودکی، رشد عصبی و ارتباط میان نورون ها را مانند آنچه که در یادگیری مهارتهای حرکتی پیچیده نظیر شعبده...
در این حالت قشر فرونتال تحتانی چپ ضخیمتر شده و قشر فرونتال تحتانی راست نازکتر میشود.
قشر مغز تودهای چند لایهای از اعصاب است که نقش مهمی را در عملکردهای شناختی مانند فکر کردن، زبان، آگاهی و حافظه ایفا میکند.
این تحقیق نشان میدهد که یادگیری زبان دوم پس از دوران کودکی، رشد عصبی و ارتباط میان نورون ها را مانند آنچه که در یادگیری مهارتهای حرکتی پیچیده نظیر شعبده...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.