پرندگان 5 گونه پرنده که حیوانات خانگی فوق‌العاده‌ای می شوند

امینِ مدالخور

مدیر ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
تاریخ ثبت‌نام
6/1/22
ارسالی‌ها
11,887
پسندها
44,176
امتیازها
96,903
مدال‌ها
144
سطح
39
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #1
جای تعجب ندارد که اکثر علاقمندان به نگهداری از پرندگان خانگی، ترجیح می‌دهند پرنده آنان صمیمی و آرام باشد تا به همراه و همدم آنان تبدیل شود. این ویژگی‌ها برای افرادی که در داشتن پرنده خانگی تجربه ی کمی دارند (یا تجربه ای ندارند) اهمیت بیشتری نیز دارد چرا که قطعا کنار آمدن با حیوان خانگی که صمیمی و مهربان است نسبت به حیوانی پرخاشگر ساده‌تر است. در حالی که می‌توان گفت قطعا همه صاحبان پرندگان گاز آنان را در نهایت تجربه خواهند کرد با این حال می‌توان با انتخاب گونه مناسب، این ریسک را به حداقل ممکن رساند. لیست زیر شامل پرندگانی است که به دلیل شخصیت مهربان و اجتماعی خود بسیار محبوب شده‌اند.
 

امینِ مدالخور

مدیر ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
تاریخ ثبت‌نام
6/1/22
ارسالی‌ها
11,887
پسندها
44,176
امتیازها
96,903
مدال‌ها
144
سطح
39
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #2

1. مرغ عشق (Budgies)​

مرغ عشق را می‌توان یکی از محبوب‌ترین پرندگان خانگی در جهان دانست و اگر خود شما از این پرنده نگهداری کرده باشید، دلیل آن برای شما مشخص است.
مرغ عشق

مرغ عشق اگر به خوبی تربیت شود و مراقبت‌های لازم در مورد او صورت گیرد به حیوان خانگی بسیار مهربانی تبدیل خواهد شد. علاوه بر این که این پرنده کوچک است و نگهداری آسانی نیز دارد، تعلیم پذیری بالایی داشته و حتی می‌تواند اجرای شوخی‌های بامزه را نیز بیاموزد. با این حال شاید جذاب ترین ویژگی آنان، توانایی صحبت کردنشان باشد و اطمینان داشته باشید که آن‌ها با صدای نازک و جالب خود هر فردی از هر سنی را به وجد خواهد آورد...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 

موضوعات مشابه

عقب
بالا