- نویسنده موضوع
- #1
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، گزارشی جدید نشان میدهد رانندگان پیمانکار طرح «فلکس» آمازون با چالشهای زیادی روبرو هستند که یکی از آنها استخدام و اخراج با استفاده از الگوریتمها است.
بلومبرگ در گزارشی جدید اشاره میکند آمازون برای ارسال به موقع محمولههایش میلیونها راننده پیمانکاری را در طرح «فلکس» کمک میگیرد. این طرح در سال ۲۰۱۵ میلادی آغاز شده و رانندگان با استفاده از یک اپ موبایل میتوانند علاوه بر ثبت نام در طرح، انتخاب شیفتهای کاری، هماهنگی تحویل محموله، مشکلات خود را نیز گزارش کنند.
اما در کنار موارد گفته شده، آمازون با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی و اندک دخالت کارمندان انسانی عملکرد رانندگان را رصد و حتی آنها را اخراج میکند...
بلومبرگ در گزارشی جدید اشاره میکند آمازون برای ارسال به موقع محمولههایش میلیونها راننده پیمانکاری را در طرح «فلکس» کمک میگیرد. این طرح در سال ۲۰۱۵ میلادی آغاز شده و رانندگان با استفاده از یک اپ موبایل میتوانند علاوه بر ثبت نام در طرح، انتخاب شیفتهای کاری، هماهنگی تحویل محموله، مشکلات خود را نیز گزارش کنند.
اما در کنار موارد گفته شده، آمازون با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی و اندک دخالت کارمندان انسانی عملکرد رانندگان را رصد و حتی آنها را اخراج میکند...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.