از آنجایی که در مورد شخصیت اصلی به اندازه کافی اطلاعات داده نشده مخاطب هنوز نمیتواند با او همذات پنداری کند و همین موضوع باعث میشود سرنوشت آذر برای مخاطب چندان حائز اهمیت نباشد. این مسئله که خطرهایی آذر را تهدید میکند که برای او نزدیک به شوخی است، دلیل دیگری است که مخاطب نگران آینده آذر نباشد و در این میان تعلیق در مسیر کلی فیلمنامه جای خود را به شوکهای لحظهای میدهد که کاراییشان هم فراتر از همان یک لحظه نمیرود. فیلمنامهنویس نتوانسته مخاطب را همچون فرمی که در نظر داشته در تمام مدت فیلم به شخصیت اصلی، یعنی آذر، بچسباند تا همراه با او درگیر ماجرای زندگیاش بشود. البته ماجرای او از آن نظر که خطرهای تهدید کننده پله پله مضاعف نمیشوند چندان هم درگیر کننده نیست. مشکلات فزاینده که عامل...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.