متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.

رسوخ روشنفکرگرایی بی هدف در تئاتر

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

☆^دوستدار_زندگی^☆

مدیر بازنشسته
سطح
6
 
ارسالی‌ها
1,389
پسندها
31,876
امتیازها
69,173
مدال‌ها
5
  • نویسنده موضوع
  • #1
این روزها در تالار مولوی که یکی از مهمترین سالن‌های تئاتر ایران است دو نمایش «یرماغ» و «مائو بودن» روی صحنه رفته است. کارگردان‌های هر دو نمایش جوان هستند و از محیط دانشگاهی می‌آیند. بنابراین، نقد و بررسی شکل و شمایل نمایش‌های آنها به شدت کارگشاست. البته نباید از نظر دور داشت که بسیاری از کارگردان‌‌های با سابقه ایرانی هم باید به نقدها و سوزن‌هایی که به اجراهایشان زده می‌شود توجهی خاص داشته باشند ولی به نظر می‌رسد این موضوع خیالی خام بیش نیست.



مثلا یکی از کارگردان‌های نسبتا قدیمی تئاتر که در تئاترشهر اجرایی را روی صحنه برده بود وقتی مرا دید با اخم و تخم گفت: «آن مطالب چه بود که راجع به کار من نوشته بودی؟» من هم گفتم که: «والا تازه آمده‌ام که نمایش شما را تماشا کنم، هنوز هیچ نقدی را...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ☆^دوستدار_زندگی^☆
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا