- نویسنده موضوع
- #1
به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری در نشست تخصصی با اساتید و صاحبنظران حوزه معماری فضاهای آموزشی کشور، گفت: معماری یک نماد تمدنی است و کشور ما نیز در این حوزه صاحب سبک و به نوعی صاحب مکتب است.
وی با اشاره به اینکه موضوع حظ بصری و سواد معماری در مدارس نیازمند مطالعات و بررسیهای بیشتر است، افزود: هر طرح و برنامهای در این زمینه باید حتماً پیوست فرهنگی داشته باشد و برگرفته از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ما باشد. علاوه بر اینکه امروزه، پیوست زیست محیطی، اجتماعی، پدافندی و.. نیز مدنظر است.
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت معماری و طراحی مدارس و کلاسهای درس در یادگیری دانش آموزان، افزود: نگاه جدید در عرصه تعلیم و تربیت از بعد انسانشناسی چهارگونه است: یک دیدگاه کودک را ابژه میداند، یکی...
وی با اشاره به اینکه موضوع حظ بصری و سواد معماری در مدارس نیازمند مطالعات و بررسیهای بیشتر است، افزود: هر طرح و برنامهای در این زمینه باید حتماً پیوست فرهنگی داشته باشد و برگرفته از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ما باشد. علاوه بر اینکه امروزه، پیوست زیست محیطی، اجتماعی، پدافندی و.. نیز مدنظر است.
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت معماری و طراحی مدارس و کلاسهای درس در یادگیری دانش آموزان، افزود: نگاه جدید در عرصه تعلیم و تربیت از بعد انسانشناسی چهارگونه است: یک دیدگاه کودک را ابژه میداند، یکی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.