• لازم به ذکر هست کلیه مطالب قرار داده شده در تالار ( اخبار و حقوق) و چه در مواردی که در تالار (دانلود نرم افزار های کامپیوتر) از دیگر منابع بوده و کاربران یک رمان جهت راحتی دیگر افراد موجود در انجمن اقدام به قرار دادن اخبار و نرم افزار نموده اند و اگر شما صاحب امتیاز این نرم افزار هستید کافی هست با ما تماس بگیرید

نقد و بررسی بازی بررسی بازی | Armored Core VI: Fires of Rubicon

  • نویسنده موضوع -Atlas
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 6
  • بازدیدها 140
  • کاربران تگ شده هیچ

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,153
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #1
بازگشت فرام سافتور به ریشه‌های خود با ششمین بازی Armored Core، شاید در نگاه اول برای مخاطبینی که از دیمنز سولز با این استودیو آشنا شده‌اند معنای خاصی نداشته باشد، اما چنین سطحی از ظرافت و حساسیت در جزء به جزء بازی، به ما می‌گوید که این فرنچایز قدیمی تا چه میزان برای تیم سازنده در فرام سافتور عزیز به شمار می‌رود. نهایتاً اما، مسئله آن است که حالا پس از تقریباً ده سال، Armored Core با سطح جدیدی از استاندارد، چه تجربه‌ای را برای مخاطبین به همراه دارد و آیا ورود مخاطبین تازه به آن راحت و لذت‌بخش خواهد بود؟

تبلیغات
پیش از هر چیز، این نقد و بررسی از دید فردی به نگارش در آمده که تجربۀ اندکی از نسخه‌های پیشین سری Armored Core دارد و بررسی نیز به گونه‌ای انجام شده تا برای مخاطبین جدید...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,153
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #2
صحبت پیرامون اسمبلی و شخصی‌سازی غنی، ناخودآگاه نگرانی حول پیچیدگی غیرقابل تحمل را نیز به همراه می‌آورد؛ پیچیدگی‌ای که ممکن است از سرگرم‌کنندگی بکاهد و مخاطب را سردرگم در میان جمعی از اعداد و ارقام اختصاص یافته به پارامترهای مختلف رها کند. اگر شک و تردید شما پیرامون تجربۀ این عنوان نشأت گرفته از پیچیدگی بیش از حد است، بگذارید خیال شما را راحت کنم؛ Armored Core VI به حدی در زمینۀ رابط کاربری و ساده‌سازی تجربۀ کاربر از یک شخصی‌سازی لذت‌بخش فوق‌العاده عمل می‌کند که هیچ‌گاه احساس سردرگمی نخواهید کرد. در زمان تعویض قطعات بدن مکای خود، با رنگ آبی و قرمز به ترتیب بهبود یا ضعف قطعۀ جدید نسبت به قطعۀ قدیمی به شما اطلاع داده می‌شود. اجزای بدن مکا در زمان خریداری هر جزء با رنگ روشن...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,153
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #3
اما هنوز وقت آن نرسیده که وارد ماموریت شوید؛ در گاراژ، قسمت‌های دیگری نیز وجود دارد. OS Tuning نیز یک ویژگی جدید است که برای اولین بار به سری Armored Core معرفی می‌شود. به عبارت دیگر، شما با جمعی از مهارت‌ها طرف هستید که برخی Passive بوده و تنها میزان آسیب‌رسانی شما را افزایش و مقدار آسیب وارده بر شما را کاهش می‌دهند و تعدادی نیز در حقیقت مهارت‌محور هستند و قابلیت جدیدی به شما اعطا می‌کنند؛ از لگد زدن به دشمنان گرفته تا انداختن سلاح‌ها روی زمین برای سبک‌تر شدن AC در شرایط حساس؛ مهارت‌های مختلفی را می‌توانید به دست بیاورید. واحد پولی مورد نیاز برای OS Tuning نیز OST CHIP نام دارد که با شکست دادن برخی از ACها در قسمت ۱v1 Arena، می‌توانید آن‌ها را کسب کنید. این سیستم «کسب مهارت...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,153
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #4
پیش از هر چیز، باید از مراحل و فلسفۀ طراحی آن‌ها صحبت کرد. در چپتر نخست تا اواسط دومین چپتر، بازی با هدف القای دو حس ماموریت‌های خود را مطرح می‌کند: ۱- شکست‌ناپذیر بودن در برابر دشمنان عادی ۲- رضایت‌بخش بودن پیروزی در برابر باس‌های فوق‌العاده چالش‌برانگیز. اما پس از فصل دوم، با دشمنان پیچیده‌تر و پرتعدادتر نیز مواجه خواهید شد. بازی با هوشمندی، به مرور سطح چالش خود را افزایش می‌دهد تا از همان ابتدا با مانعی بزرگ مواجه نشوید. چک‌پوینت‌ها نیز در بازی حضور دارند و دلیل حضورشان، مدت زمان طولانی و گستردگی‌ برخی از ماموریت‌ها است. مبحث تحسین‌برانگیز دیگر، تنوع ماموریت‌های ابتدایی برای یاددهی انواع سبک‌های بازی کردن و گسترش آن به چپتر‌های بعدی است. برخی ماموریت‌ها شما را تشویق خواهند...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,153
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #5
کنترل روان و لذت‌بخش AC در عین القای حس سنگینی مورد انتظار از یک غول آهنین، اولین چیزی خواهد بود که در لحظات ابتدایی بازی توجۀ شما را به خود جلب می‌کند. بهره‌گیری از قابلیت‌های حرکت سریع (Boost)، جاخالی (Quick Boost) و حملۀ مستقیم / پرواز (Assault Boost)، همگی رضایت‌بخش هستند و به طور موازی باعث زرق و برق گیم‌پلی نیز می‌شوند؛ دقیقاً به همان شیوه‌ای که سکیرو با دیفلکت‌های متوالی رویارویی‌های خود را باشکوه به تصویر می‌کشد.

همان‌طور که پیش‌تر متذکر شدم، بازی ۴ جایگاه برای تعبیه سلاح را در دسترس شما قرار می‌دهد. دو سلاح در قسمت پشت AC (ماهیت انفجاری) و دو سلاح در دستان او (ماهیت فیزیکی/انرژی و شلیک گلوله). شما باید مطابق سناریوها و سبک بازی خود، از سلاح‌های متفاوت برای این...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,153
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #6
Armored Core VI با این که شماره‌گذاری شده است، اما یک ریبوت به شمار می‌رود؛ بنابراین برای فهم داستان این عنوان، نیازی به تجربۀ عناوین گذشته نخواهید داشت. بازی در روبیکان ۳ جریان دارد، سیاره‌ای که به لطف پیدایش یک منبع انرژی تحت نام کورال (Coral)، عملاً به میدان نبرد برای سازمان‌های تا دندان مسلح تبدیل شده است. شما در قالب یک AC با نام ۶۲۱ و تحت شناسۀ Raven، به عنوان مزدوری فعالیت خواهید کرد که به هیچ سازمانی وابسته نیست و می‌تواند آزادانه ماموریت‌های هر یک را بپذیرد. اتفاقات روایی و کارگردانی هنری Fires of Rubicon تحت مرکزیت «کورال» شکل گرفته است و البته ماجراجویی شما در روبیکان با توییست‌هایی نیز همراه خواهد بود.

Armored Core VI تا جایی روی اکشن و گیم‌پلی متمرکز است که با...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,153
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #7
آسمان سرخ، زمین پولادین و بانگ گلوله
Armored Core
اگرچه بازی Armored Core VI فضا و اتمسفری کاملاً متفاوت از آثار ده سال اخیر فرام سافتور دارد، اما امضای طراحان این استودیو در آن به طور واضح قابل مشاهده است. مناظر عجیب و پرابهت و دشمنانی با طراحی پیچیده و عجیب، در این عنوان نیز حی و حاضر هستند. با این وجود، لازمۀ لذت بردن از مناظرِ Armored Core VI، برقراری ارتباط با هنرهای صنعتی (Industrial Arts) است، زیرشاخه‌ای که اجزای تکرارشونده، منظم و حتی متقارن در آن به وفور یافت می‌شوند و رخنۀ خشونت مبارزات و بقایای بر جای مانده از آن، این محیط منظم را آلوده کرده است. بنابراین، طراحی هنری در این بازی، فراتر از همیشه بحث سلیقه را پیش می‌کشد. اگر طرفدار محیط‌های صنعتی و ماشین‌آلات باشید،...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas
عقب
بالا