- ارسالیها
- 3,869
- پسندها
- 33,810
- امتیازها
- 65,673
- مدالها
- 33
- نویسنده موضوع
- مدیرکل
- #1
فیل اسپنسر هزینه سالانه مایکروسافت برای عرضه آثار ترد-پارتی روی سرویس ایکس باکس گیم پس را اعلام کرده است.
گیم پس یکی از استراتژیهای اصلی ایکس باکس است و مشخصا مایکروسافت هزینه زیادی برای این سرویس پرداخت کرده است؛ بهخصوص که شاهد عرضه آثار ترد-پارتی زیادی روی این سرویس هستیم که حتی برخی از روز اول انتشار در گیم پس در دسترس قرار میگیرند. اما هزینه دقیق این شرکت چه میزان بوده است؟
اخیرا فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت در گفتوگو با ویندوز سنترال به این سؤال پاسخ داد. بهگفته او، با وجود خرج یک میلیارد دلاری سالانه ردموندیها برای عرضه آثار ترد-پارتی روی این سرویس، گیم پس از نظر اقتصادی با دوام است و برای مایکروسافت منفعت زیادی دارد.
اسپنسر گفت: «ما با گیم پس سرویسی داریم...
گیم پس یکی از استراتژیهای اصلی ایکس باکس است و مشخصا مایکروسافت هزینه زیادی برای این سرویس پرداخت کرده است؛ بهخصوص که شاهد عرضه آثار ترد-پارتی زیادی روی این سرویس هستیم که حتی برخی از روز اول انتشار در گیم پس در دسترس قرار میگیرند. اما هزینه دقیق این شرکت چه میزان بوده است؟
اخیرا فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت در گفتوگو با ویندوز سنترال به این سؤال پاسخ داد. بهگفته او، با وجود خرج یک میلیارد دلاری سالانه ردموندیها برای عرضه آثار ترد-پارتی روی این سرویس، گیم پس از نظر اقتصادی با دوام است و برای مایکروسافت منفعت زیادی دارد.
اسپنسر گفت: «ما با گیم پس سرویسی داریم...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.