- ارسالیها
- 10,048
- پسندها
- 23,225
- امتیازها
- 78,373
- مدالها
- 55
- نویسنده موضوع
- #1
حاوی اسپویل
ویکتور اریسهی اسپانیایی، که حدودِ چهل سال از آخرین فیلم بلند داستانیاش گذشته است، امسال با چشمانت را ببند دوباره به سینما برگشت. فیلمی که اولین نمایشش را در جشنوارهی کن تجربه کرد و بعدتر در فستیوالهای تورنتو و بوسان و لندن نیز بهنمایش گذاشته شد. بعد از روحِ کندوی عسل (۱۹۷۳) و جنوب (۱۹۸۳)، این سومین فیلم بلند داستانی اریسه محسوب میشود که البته در سالِ ۱۹۹۲، مستند رواییِ خورشید درخت بِه را ساخته بود و نیز چندین فیلم کوتاه را در جریانِ آنتولوژیهای مختلف یا بهصورت فردی. او در این فیلم، و در طراحی داستان و شخصیت اصلی، گویا به خودش نظر داشته است و داستانی را برایمان تعریف میکند که میتواند...
ویکتور اریسهی اسپانیایی، که حدودِ چهل سال از آخرین فیلم بلند داستانیاش گذشته است، امسال با چشمانت را ببند دوباره به سینما برگشت. فیلمی که اولین نمایشش را در جشنوارهی کن تجربه کرد و بعدتر در فستیوالهای تورنتو و بوسان و لندن نیز بهنمایش گذاشته شد. بعد از روحِ کندوی عسل (۱۹۷۳) و جنوب (۱۹۸۳)، این سومین فیلم بلند داستانی اریسه محسوب میشود که البته در سالِ ۱۹۹۲، مستند رواییِ خورشید درخت بِه را ساخته بود و نیز چندین فیلم کوتاه را در جریانِ آنتولوژیهای مختلف یا بهصورت فردی. او در این فیلم، و در طراحی داستان و شخصیت اصلی، گویا به خودش نظر داشته است و داستانی را برایمان تعریف میکند که میتواند...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.