• لازم به ذکر هست کلیه مطالب قرار داده شده در تالار ( اخبار و حقوق) و چه در مواردی که در تالار (دانلود نرم افزار های کامپیوتر) از دیگر منابع بوده و کاربران یک رمان جهت راحتی دیگر افراد موجود در انجمن اقدام به قرار دادن اخبار و نرم افزار نموده اند و اگر شما صاحب امتیاز این نرم افزار هستید کافی هست با ما تماس بگیرید

نقد و بررسی بازی بررسی بازی | Suicide Squad Kill the Justice League

  • نویسنده موضوع -Atlas
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 8
  • بازدیدها 49
  • کاربران تگ شده هیچ

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,154
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #1
حتی گیم‌پلی خوش‌ساخت و بسیار سرگرم‌کننده بازی هم نمی‌تواند در دراز-مدت، به‌تکرار افتادن مراحل بازی را پوشش بدهد
قصه بازی با وجود اینکه یکی از نقاط قوت اثر به‌حساب می‌آید، یکی از ضعف‌های هم بازی را هم در دل خود گنجانده است. همین اول کار باید این موضوع را در نظر بگیریم که بازی سوساید اسکواد، یک ویدیوگیم در ژانر «لوتر شوتر» به‌حساب می‌آید. ژانری که قصه‌گویی در آن، هرگز اولویت اصلی نیست اما خوشبختانه، می‌توانیم بگوییم که بازی سوساید اسکواد موفق می‌شود تا قصه‌ای متمرکز و باکیفیت را مابین لوترشوترهایی که طی چند سال اخیر منتشر شدند، روایت بکند.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,154
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #2
همان‌طور که احتمالا می‌دانید، در روایت قصه‌های «جوخه انتحار» یا همان سوساید اسکواد، چه در مدیوم کامیک، چه سینما، تلویزیون و ویدیوگیم، موارد مهمی وجود دارند که باید رعایت شوند. اعزام خلافکارهای درجه چندمی و ناآشنا مثل پولکا-دات من و بلاداسپورت به‌ماموریتی غیرممکن درکنار تمسخر قهرمان‌های دست‌نیافتنی لیگ عدالت و تلاش برای به‌پائین کشیدن‌شان در حد خلافکاران جوخه انتحار که سریال پیس‌میکر (Peacemaker) مصداق بارز چنین موضوعی است، مواردی هستند که همیشه در قصه‌های این مجموعه دیده می‌شوند و اگر این مشخصه‌ها را در قصه‌های این مجموعه نبینیم، انگار یک چیزی کم است.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,154
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #3
عدم وجود بن‌مایه درام برای نبرد با بتمن و سوپرمن، به‌روال قصه‌گویی بازی آسیب زده است
خوشبختانه یا متاسفانه، بازی سوساید اسکواد کاملا به‌منبع اقتباسش وفادار است و در این بازی، یک قصه سوساید اسکوادی تمام‌‌عیار تعریف می‌شود. چرا متاسفانه؟ چون بازی اصلا و ابدا مشت‌های خود را عقب نگه نمی‌دارد و شدیدا از خجالت قهرمان‌های محبوب‌مان در می‌آید. وقتی از نظر احساسی به‌چنین مقوله‌ای نگاه کنیم، قطعا برای‌مان ناراحت‌کننده‌ست. و زمانی‌که از دید فنی آن را بررسی کنیم، می‌بینیم که در مننبع اقتباس بازی هم دقیقا چنین مواردی اجرا شده و نمی‌توان بابت چنین مضوعی به بازی سوساید اسکواد خرده بگیریم. قصه بازی با وجود موضوع ساده و سرراستی که دارد، با پیچ و خم‌های متعددی همراه است و آن جنس از قصه‌گویی که از...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,154
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #4
در این بازی، به‌ترتیب با فلش، گرین‌لنترن، بتمن و سوپرمن روبه‌رو می‌شویم. نکته اینجا است که مواجهه با فلش و گرین‌لنترن از منظر درام، آماده‌سازی یا بیلد-آپ بسیار خوبی دارد و در زمان آغاز باس‌فایت، بن‌مایه احساسی و درام کاملا مناسبی برای نبرد تعریف شده است. فلش‌ با تحقیر و برخوردهای مختلف با جوخه انتحار، دائما رقابت با این افراد را زنده نگه می‌دارد و از آن طرف، گرین‌لنترن با تهدید خانواده ددشات و بنزین ریختن در آتش رقابت‌شان، درام بین دو کاراکتر را حفظ می‌کند. متاسفانه چنین مسئله‌ای برای نبرد با بتمن و سوپرمن صادق نیست. مخصوصا سوپرمن که به‌جز یک یا دو کات‌‌سین، اصلا در روند بازی پیدایش نمی‌شود و او را فقط در زمان مبارزه نهایی می‌بینیم. درست است که شخصیت‌های اصلی و اعضای لیگ عدالت...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,154
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #5
بهره‌گیری کاراکترها از تفنگ‌های متفاوت و مجهز بودن هر یک به‌سیستم‌های حرکتی خاص، تجربه بازی با هر یک از کاراکترها را متفاوت و جذاب کرده است
روایت قصه‌ای اسرارآمیز با کارگردانی و کاتسین‌های درجه یک، پرداخت مناسب شخصیت‌های اصلی و فرعی درکنار وفاداری به‌ بن‌مایه داستانی جهان آرکام و جلو بردن آن، مواردی‌ هستند که قوام مناسبی به‌داستان این بازی داده‌اند. البته نباید فراموش کنیم که داستان بازی طی روندی احتمالا ۱۲ ماهه و ازطریق انتشار محتویات فصلی و رایگان، کامل می‌شود اما همین فصل شماره صفر از بازی، با روایت مناسبی همراه است و به‌لطف اجرای صحیح استانداردهای استودیو راک‌استدی در روایت قصه، بازی از منظر داستان‌سرایی، حقیقتا چند سر و گردن بالاتر از محصولات هم‌سبکی‌ئه که طی سالیان اخیر...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,154
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #6
به‌لطف چرخه گیم‌پلی اعتیادآور، زیرساخت‌های لایو-سرویس صحیح و نقشه راه مشخص، سوساید اسکواد پتانسیل بدل شدن به یک گیم لایو-سرویس موفق را دارد
مکانیزم‌های حرکتی و تیراندازی در بازی شدیدا سرگرم‌کننده طراحی شده‌اند و سوساید اسکواد را به تجربه‌ای اعتیادآور تبدیل می‌کنند. به‌لطف گان‌پلی درجه یک بازی، مأموریت‌های کم‌تنوعی که بعد از چند ساعت روبه‌تکرار می‌روند، قابل تحمل می‌شوند؛ اما آیا گان‌پلی و روند بسیار سرگرم‌کننده بازی می‌تواند روبه‌تکرار رفتن تجربه بازی آن هم بعد از ۲۰۰ ساعت تجربه کردنش را پوشش بدهد؟ قطعا نه. چه خط اصلی قصه و چه مأموریت‌های جانبی که از یک سری کاراکتر فرعی به‌مان داده می‌شود، عموما ساختار یکسانی دارند و این موضوع قطعا بزرگ‌ترین مشکل بازی به‌حساب می‌آید. البته که این...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,154
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #7
آزادی‌عمل بازیکن در ساخت بیلدهای مختلف و تعیین سبک بازی مد نظر خود، از برجسته‌ترین نکات گیم‌پلی سوساید اسکواد است

از منظر صوتی و بصری، با محصولی درجه یک طرفیم. به‌لطف بازگشت تقریبا تمام افرادی که روی جلوه‌های هنری و فنی سه‌گانه بتمن کار کرده بودند، تجربه‌ای درجه یک که از راک‌استدی انتظار می‌‌رود در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. دیوید هیوگو که قبلا کارگردان هنری سه‌گانه آرکام بود، حالا کارگردانی هنری سوساید اسکواد را انجام داده است و بازی از منظر جلوه‌های هنری و تصویری، عالی است. این زیبایی در طراحی پیچیده، تحسین‌برانگیز و اتمسفریک شهر متروپلیس منعکس می‌شود و از معماری آرت-دکو تا تنوع طراحی مناطق مختلف شهر درکنار موسیقی امبیانس که دائما در پس زمینه گشت‌و‌گذار در متروپلیس پخش...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,154
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #8
رابط کاربری بازی در یک کلام «اذیت‌کننده» است
صداگذاری، موسیقی و دوبلاژ در سوساید اسکواد بی‌نقص انجام شده است. باز هم با اجرایی خارق‌العاده از کوین کانروی طرفیم که بازه‌ای گسترده از جلوه‌های مختلف شخصیت بتمن/بروس وین را نمایش می‌دهد. از انعکاس شکننده و انسانی بتمن تا تصویر بسیار ترسناک شوالیه تاریکی پلید که حالا از گاز وحشت بهره می‌برد، به‌لطف اجرای بی‌نقص کانروی افسانه‌ای ممکن شده است. از آن طرف اجرای فوق‌العاده کاراکترهای کینگ‌شارک، هارلی کوئین (با هنرنمایی دوباره تارا استرانگ)، کاپیتان بوم‌رنگ و ددشات در ترکیب با نویسندگی درجه یک و آهنگسازی بی‌نظیر نیک اروندل که او هم از سه‌گانه آرکام باز گشته است، جلوه‌های صوتی سوساید اسکواد را مثل تصویرسازی‌های درجه یک آن تقدیم مخاطب می‌کنند...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : -Atlas

-Atlas

سرپرست تالار عمومی + گوینده انجمن
پرسنل مدیریت
سرپرست تالار
تاریخ ثبت‌نام
26/1/22
ارسالی‌ها
8,391
پسندها
27,154
امتیازها
83,374
مدال‌ها
46
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیر
  • #9
نقاط قوت
+ روند اعتیادآور گیم‌پلی
+ گان‌پلی عالی و لذت‌بخش
+ سیستم پاداش/لوت بسیار خوب
+ داستان‌سرایی جذاب و هیجان‌انگیز
+ صداگذاری و موسیقی فوق‌العاده
+ گرافیک هنری و فنی تحسین‌برانگیز
+ شخصیت‌پردازی خوب کاراکترهای اصلی و فرعی
نقاط ضعف
- طراحی بسیار ضعیف رابط کاربری
- ضعف در پرداخت مقابله با برخی از اعضای جاستیس لیگ
- وجود بتل‌پس و ناعادلانه بودن قیمت آیتم‌های موجود در فروشگاه
- یکسان بودن و تکراری شدن روند ماموریت‌های اصلی و جانبی
منبع: زومجی
 
امضا : -Atlas

موضوعات مشابه

عقب
بالا