- ارسالیها
- 38
- پسندها
- 85
- امتیازها
- 128
- مدالها
- 1
- نویسنده موضوع
- #1
هاشم کارگر معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ایجاد دفاتر الکترونیک اسناد رسمی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اشاره کرد و گفت: در اجرای مقررات ماده 7 قانون جامع حدنگار( کاداستر) کشور مصوب 29/11/1393 و مواد 5 و 11 آئین نامه اجرایی این قانون مصوب 22/1/95 مبنی بر لزوم ایجاد دفتر الکترونیک، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به ایجاد زیرساخت مورد نیاز برای تحقق این مهم اقدام کرده است.
وی به مزایا و ضروروتهای دفتر الکترونیک اسناد اشاره کرد و گفت: افزایش امنیت نگهداری اطلاعات، افزایش محرمانگی اطلاعات در تنظیم سند، جلوگیری از به وجود امدن تناقض در تنظیم سند، بهینه سازی زمانی تنظیم سند، افزایش دقت و کنترل فرآیند تنظیم سند و افزایش سرعت دسترسی به اسناد...
وی به مزایا و ضروروتهای دفتر الکترونیک اسناد اشاره کرد و گفت: افزایش امنیت نگهداری اطلاعات، افزایش محرمانگی اطلاعات در تنظیم سند، جلوگیری از به وجود امدن تناقض در تنظیم سند، بهینه سازی زمانی تنظیم سند، افزایش دقت و کنترل فرآیند تنظیم سند و افزایش سرعت دسترسی به اسناد...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.