- ارسالیها
- 4,931
- پسندها
- 15,155
- امتیازها
- 54,873
- مدالها
- 24
- نویسنده موضوع
- #1
بررسی فرمول تبلیغات محیطی نشان میدهد در هیچ جا مانند ایران قانونی برای اجبار باشگاهها در واگذاری تبلیغات محیطی به سازمان لیگ وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دستورالعمل نظارت بر قراردادها و سقف بودجه باشگاهها روز یکشنبه به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاهها ابلاغ شد که براساس ماده 41 آن، تمام تبلیغات محیطی به طور انحصاری در اختیار سازمان لیگ قرار دارد و قراردادهای تجاری این سازمان برای باشگاهها لازمالاجراست؛ قانون عجیبی که مشخص نیست بر چه اساسی تنظیم شده و به نظر...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.